Wat zijn je favoriete series ?

Meegsie

Stoppelbaard
Heb in de zomermaanden een Netflix abonnement, vanaf oktober tot en met juni kijk ik de NHL.
Series die ik leuk vind:
Jessica Jones
The Punisher (vind de Netflix serie wel cool, de acteur die Frank speelt klinkt soms net als Dolph Lundgren uit de eerste Punisher film)
The Ranch (met oppersnor Sam Elliot)

Op de kijklijst staan nog:
Norsemen
Stranger Things (op aanraden van collega's)
 
P

Pellie

Guest
Vanaf 4 augustus op Netflix nieuwe seizoen 5 van Peaky Blinders. Enige serie die ik kijk en dus volg. Rest wat hier allemaal voorbij komt ken ik niet. Mijn zoon kijkt nu the Arrow, snap niet wat ie daaraan leuk vind haha.
Ik kijk sowieso weinig tv en netflix.
 

Texman

Koning Baard
Ben gisteren begonnen aan "Charité" op Netflix.
Het is een kostuumdrama wat zich afspeelt in een ziekenhuis in Berlijn.
Er zijn twee seizoenen het eerste speelt zich af in 1888 en het tweede in 1943.
De eerste aflevering vond ik veelbelovend.
 

zenn

Zware baard
@Texman trailer ziet er goed uit. (Y)

Ben zelf bijna klaar met Deadwood (zie post vorige pagina), dus nu door met Hatfields & McCoys .
(zitten een aantal dezelfde acteurs in als Deadwood :p:D)

"Dramatization of the bitter blood feud between the two families on the West Virginia/Kentucky border in the years after the Civil War."


 

zenn

Zware baard
Ook het kijken waard, alleen al om de visuele atmosfeer; Taboo.
1 seizoen (2 & 3 staan in pre-production), door de makers van 'Peaky Blinders', BBC en Ridley Scott, met in de hoofdrol Tom Hardy.

"James Keziah Delaney returns to 1814 London after 10 years in Africa to discover that he has been left a mysterious legacy by his father. Driven to wage war on those who have wronged him, Delaney finds himself in a face-off against the East India Company, whilst playing a dangerous game between two warring nations, Britain and America."

 

zenn

Zware baard
Na afgelopen jaar The Punisher te hebben gezien, net begonnen met seizoen 2 van DareDevil...
Een blinde advocaat die 's nacht, buiten de wet om, met zijn speciale krachten zijn buurt beschermd.


Waarbij in seizoen 2 dus ook The Punisher voorkomt; gespeeld door Jon Bernthal, wat een badass! :D(Y)
 

Gunter

Baard
Snap ik!

Hier meegegaan in het Mandalorian geweld van Disney+. Blijkt maar weer hoe snel je verwend raakt, een week op één aflevering wachten gaat mij niet meer zo makkelijk af merk ik. :)
 

zenn

Zware baard
Snap ik!

Hier meegegaan in het Mandalorian geweld van Disney+. Blijkt maar weer hoe snel je verwend raakt, een week op één aflevering wachten gaat mij niet meer zo makkelijk af merk ik. :)

'K leech alles, dus heb niets te klagen... Meeste series/films, lekker achter elkaar bingen.
Dit weekend ga 'k beginnen met 'SEE', post-apoc serie met Jason Momoa, ff kijken of het wat is.


Tot op heden vind 'k The Mandalorian saai, bijna geen verhaal opbouw en ga gokken dat het gaat draaien om dat ie alle stukjes van z'n harnas compleet wil maken. Het enige wat ze in mijn ogen goed doen; zijn de 'oude' practical effects, dus haast geen cgi enzow, petje af voor de prop/effects crew.
 

Gunter

Baard
Tot op heden vind 'k The Mandalorian saai, bijna geen verhaal opbouw en ga gokken dat het gaat draaien om dat ie alle stukjes van z'n harnas compleet wil maken. Het enige wat ze in mijn ogen goed doen; zijn de 'oude' practical effects, dus haast geen cgi enzow, petje af voor de prop/effects crew.

Er gebeurd inderdaad nog niet zo veel... Hier thuis was ook al ons vermoeden dat het compleet maken van zijn pak de rode draad zou zijn.
 

Texman

Koning Baard
Ik ben aan het kijken naar "Better Than US" . Het is een Russische SF serie die een paar honderd jaar in de toekomst speelt. Het gaat over de opkomst van de robot ter vervanging wat vele voordelen biedt maar ook nogal wat verzet oproept. Het is een vervolgserie met een doorlopend verhaal waardoor je wil weten hoe het verder gaat. De Russische taal went snel en is geen beletsel om de serie te volgen. En het is weer eens wat anders dan Engelstalige series.
 
Banner image
Top