Wat zijn je favoriete series ?

ArjanvdS

Baard
Ik kijk vooral veel series op Netflix. Op dit moment Van Helsing, een serie met een soort van vampieren (soort van, ze worden geen vleermuizen, hebben geen punttanden, maar leven wel van menselijk bloed). En natuurlijk is er maar 1 familie die de wereld kan redden, de Van Helsings :rolleyes: Erg leuke serie voor mensen die van series houden die over het einde van de mensheid gaan, bloedzuigers en dergelijke (Y)

Verder kan ik niet wachten tot het weer oktober is... The Walking Dead! :cool:
 

Weeble

Volle Baard
Mayans MC, een nieuwe serie van de makers van Sons of Anarchy.
Gaat over een prospect, vers uit de bak, die zijn plaats nog moet verdienen.


Goed om te weten. Ik vind Sons of Anarchy een vette serie en ik wist nog niet dat er een sequel van uit komt!:)
 

zenn

Zware baard
@zenn Sorry, nooit gezien... :oops:

Ve62tpB.png


:p;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik ben bezig de serie "Fargo" te bingwatchen voor de 2e maal, blijft apart :D :D :D
Gisteren het 1e seizoen, vandaag het 2e seizoen en de komende dagen het 3e seizoen :p :p :p
 

Stephan

Baard
Ik kijk vooral veel series op Netflix. Op dit moment Van Helsing, een serie met een soort van vampieren (soort van, ze worden geen vleermuizen, hebben geen punttanden, maar leven wel van menselijk bloed). En natuurlijk is er maar 1 familie die de wereld kan redden, de Van Helsings :rolleyes: Erg leuke serie voor mensen die van series houden die over het einde van de mensheid gaan, bloedzuigers en dergelijke (Y)

Verder kan ik niet wachten tot het weer oktober is... The Walking Dead! :cool:

Van helsing is zeker een aanrader! Kan niet wachten op het volgende seizoen :)

De Walking Dead vind ik echt meer een drama worden, helaas... ik kijk met moeite de laatste seizoen..
[DOUBLEPOST=1545204702][/DOUBLEPOST]Ohw en trouwens Peaky Blinders is ook echt een aanrader! (Y)(Y)
 

zenn

Zware baard
@Stephan 'K dacht dat aan mij lag met TWD... De laatste afleveringen van S9 daarentegen gingen voor mij wel weer de juiste kant op! (Y)
 

Stephan

Baard
@Stephan 'K dacht dat aan mij lag met TWD... De laatste afleveringen van S9 daarentegen gingen voor mij wel weer de juiste kant op! (Y)

Dat is positief om te horen @zenn! Ik ben al een jaar bezig met het afkijken van seizoen 8 haha...
Binnenkort maar weer beginnen dan ;)

Heb je toevallig ook Z Nation gekeken? Ook wel een heerlijke slechte zombie serie... haha
Deze staat ook op Netflix.
 

zenn

Zware baard
@Stephan Haha, Z Nation... 'K heb de eerste 3 afleveringen gezien, en toen hield 'k het voor gezien; dat kon 'k gewoon niet aan.o_O

Btw; Fear the Walking Dead vind 'k trouwens met elk seizoen steeds beter worden! Meer actie, meer spanning.
 

Stephan

Baard
@Stephan Haha, Z Nation... 'K heb de eerste 3 afleveringen gezien, en toen hield 'k het voor gezien; dat kon 'k gewoon niet aan.o_O

Btw; Fear the Walking Dead vind 'k trouwens met elk seizoen steeds beter worden! Meer actie, meer spanning.

Bij het begin had ik er ook wat moeite mee hoor, maar moet er nu vooral veel om lachen :p

Ja, de FTWD heb ik ook een aantal episodes van gezien. Maar ben eigenlijk niet verder gekomen, misschien weer een start maken.
De mancave op zolder is af, dus heb nu tijd om mijn eigen series te kijken.. haha :p
 
Banner image
Top