Wat is t waard?

Texman

Koning Baard
Hier nog even een update van de baard! We gaan lekker! Iemand nog tips voor een fijne shampoo?
Dat gaat goed, je geduld wordt beloond (Y)(Y)(Y)
Wat shampoo betreft is er nogal wat keus, Ik kan de "Slick Beard & Body Soap" van Honest Amisch aanbevelen.
Allepozeep en Dr Bronners Peppermintsoap zijn ook fijn om je baard mee te wassen.
Ik moet er wel bij zeggen dat iedereen weer anders reageert dus het komt er op neer dat zult moeten uitproberen wat het beste is voor jouw baard.
 

Skaggy

Volle Baard
Dat gaat idd mooi, snor en baard staan je goed! (Y):)> Zelf heb ik de beard wash Woody van ‘Mijn Baard’, maar ik was hooguit één keer per week mijn baard met shampoo. Naast de shampoo is wel een conditioner aan te bevelen dat is althans mijn ervaring, mijn baardharen voelen na het wassen heel ‘stroef’ aan. Volgens mij heeft @Joep geschreven dat hij dit ook ervaart na het wassen van de baard met Aleppo zeep. Om de baard kambaar en zacht te krijgen gebruik ik de beard conditioner en olie van Bossman, geur Stagecoach.
 
Dat gaat idd mooi, snor en baard staan je goed! (Y):)> Zelf heb ik de beard wash Woody van ‘Mijn Baard’, maar ik was hooguit één keer per week mijn baard met shampoo. Naast de shampoo is wel een conditioner aan te bevelen dat is althans mijn ervaring, mijn baardharen voelen na het wassen heel ‘stroef’ aan. Volgens mij heeft @Joep geschreven dat hij dit ook ervaart na het wassen van de baard met Aleppo zeep. Om de baard kambaar en zacht te krijgen gebruik ik de beard conditioner en olie van Bossman, geur Stagecoach.


Thanx voor de tips allemaal! Heb een bestellinkie gedaan! Ben heel benieuwd!
 
Net terug van een bezoekje aan de barbier! Met de vraag of hij mijn neklijn wil doen, aangezien dit toch iets is wat wij vaak zelf verklooien. Graag jullie mening. Vind t zelf nog al rommelig.
 

Bijlagen

  • 67CC491D-9917-4335-888D-E606A4F16D74.jpeg
    67CC491D-9917-4335-888D-E606A4F16D74.jpeg
    840,5 KB · Weergaven: 98
  • 2EA33EB4-CC6A-440D-827F-30E85C833B01.jpeg
    2EA33EB4-CC6A-440D-827F-30E85C833B01.jpeg
    788,7 KB · Weergaven: 99

Texman

Koning Baard
Hij had de halslijn wel wat strakker mogen doen. Ik bedoel dan niet dat je hals lijn te laag is want die is goed en moet ook niet hoger. Maar er is verschil tussen links en rechts en het kan veel strakker waardoor de vorm van je baard beter tot zijn recht komt. Voor de rest ziet het er goed uit.(Y)
Misschien is het goed als je dat tegen de barbier zegt want je bent nu niet helemaal tevreden :(
 

Ardjan

Baardaap
Hij had de halslijn wel wat strakker mogen doen. Ik bedoel dan niet dat je hals lijn te laag is want die is goed en moet ook niet hoger. Maar er is verschil tussen links en rechts en het kan veel strakker waardoor de vorm van je baard beter tot zijn recht komt. Voor de rest ziet het er goed uit.(Y)
Misschien is het goed als je dat tegen de barbier zegt want je bent nu niet helemaal tevreden :(
Ben het helemaal met @Texman eens! :)
 

Ardjan

Baardaap
Ben t ook wel met jullie eens alleen heeft de barbier zijn kansen wel gehad naar mijn idee. Zie op t forum ook al dat er niet zo positief over is gepost (baard en haar in Hengelo).

gelukkig koest groeien geen geld
Maar 't is niet zo dat je met je baard voor gek loopt; want zo is het niet! Alleen de halslijn had naar mijn idee iets beter gekund! En verder; Je hebt een mooie dichte baardgroei, dus beslist geen "gatenkaasje" meer! Gewoon verder groeien; gaat prima zo! Maar 'k zou in 't vervolg alleen een andere barbier kiezen!

Succes; volhouden! Beard on! :)>(Y)
 
Nee voor paal lopen doe ik indd niet. Maar t is soms zo wonderlijk dat er ook niet echt geluisterd wordt naar je vraag. Alleen de neklijn wil ik gedaan hebben. Maar dan toch zonder te vragen ook iets van de zijkant afhalen. Gelukkig zie je t niet zo!

ik ga indd geduldig verder met groeien!
Btw: die shampoo woody van mijn baard en de bossman conditioner zijn erg fijn! Goede aanraders @Skaggy
 

Ardjan

Baardaap
Maar t is soms zo wonderlijk dat er ook niet echt geluisterd wordt naar je vraag. Alleen de neklijn wil ik gedaan hebben. Maar dan toch zonder te vragen ook iets van de zijkant afhalen.
"Slecht geluisterd" wordt er niet alleen door barbieren; Overal in de samenleving wordt slecht geluisterd, is mijn ervaring! We "horen" veel, maar '"luisteren" is iets heel anders! :)
Zelf alert blijven, dat is het beste! :D:eek:
 
Banner image
Top