Wat is t waard?

Hallo mensen! Zoals de meeste beginners hier wil ik graag een tweede poging doen mijn baard te laten groeien maar ben ik onzeker of t wel mooi vol zou kunnen worden. Ik heb dit 5 jaar geleden gedaan zonder succes

nu poging twee met het idee dat mijn baard wat voller is geworden. Helaas nog wel gaten er in voornamelijk langs mijn mond en tussen mijn kin en mond

de hamvraag is nu dus groeit dit nog echt goed dicht of kan ik beter de tondeuze er overheen halen en het kort houden.

detail. De baard op de foto van vandaag is ongeveer 4 weken jong.
 

Bijlagen

  • 3A12CD8A-7FFC-4BFC-944C-D4C173A3E0FB.jpeg
    3A12CD8A-7FFC-4BFC-944C-D4C173A3E0FB.jpeg
    754,7 KB · Weergaven: 275
  • 88AC7E55-517A-4494-97C2-13870C7A29A8.jpeg
    88AC7E55-517A-4494-97C2-13870C7A29A8.jpeg
    822,5 KB · Weergaven: 270
  • 61932E7A-09A1-497E-B20B-0515BF237857.jpeg
    61932E7A-09A1-497E-B20B-0515BF237857.jpeg
    955,3 KB · Weergaven: 261
  • 5B03E991-A75F-4BA9-8B1A-48D15A7547F9.jpeg
    5B03E991-A75F-4BA9-8B1A-48D15A7547F9.jpeg
    822 KB · Weergaven: 250
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Voor 4 weken heb je al een goede baard (Y)(Y)(Y)
Je moet nu echt doorzetten dat betekend dat je zeker 3 maanden je baard moet laten groeien.
Je mag er wel vorm in aanbrengen, je hals en je wangen mag je ook schoonhouden.
Je beginnende baard komt zo beter tot zijn recht en je voorkomt dat je een zwerverslook krijgt.
Omdat dat veel commentaar kan uitlokken stoppen sommige mensen er vroegtijdig mee.
Heel jammer maar beslist onnodig.
Succes Texman :)>
 
Hallo allemaal! Wat een toffe reacties! Geeft je wel wat meer vertrouwen. Zou die voorkant tussen mijn kin en lip ook mooi dicht groeien denken jullie? Gebruik nu ook sinds een weekje baardolie. Dat is wel echt een groot verschil, echt totaal geen jeuk meer of last van ingroeiende haren.

overigens voldoende toffe reacties om die tondeuze snel te verstoppen
 
Ik zie gewoon een hele goede baardgroei. Jij hoeft je nergens druk om te maken pik.. Inderdaad wat @Texman zegt: lekker een maandje of 3 laten groeien, en die tondeuse zo hard mogelijk tegen de muur omhoog gooien. Mooi contouren die baard en je bent het mannetje. Succes pik ik ben benieuwd!!

Groetjes Zilverrug.
 

Skaggy

Volle Baard
Hoi @Gatenkaasje welkom op dit leuke forum. Jouw snor en baard zien er al goed uit voor vier weken. Of de kin helemaal dicht gaat groeien is afwachten maar jouw soul patch wordt ook langer en gaat ook een deel van de kin bedekken. Maar hé ook zonder een volledig begroeide kin kan een baard mooi zijn. Succes met groeien! (Y):)>
 

Peter1971

Baard
Dat zie ik wel goedkomen, wat Texman o.a zegt...nu 3 maanden laten groeien..dan zal de zijkant wat verder zijn dan je voorkant,..met een voorzichtige trim trekken ze dat wel redelijk gelijk en dan van daaruit weer verder groeien,..vergeet niet...
Elke baardman heeft/had zwakke punten in de baard.."" die baarden die je op straat ziet lopen(waarvan jij denkt..DAT WIL IK OOK!!) die zijn niet ochtends zo wakker geworden, maar die hebben de moed gehad om in de beginne met een mindere baard rond te durven lopen...en erin te blijven geloven dat het goed komt tijd... omdat alle haren nu eenmaal niet even hard groeien,.
."" ik weet niet of je wel eens graszoden hebt gelegd in de tuin...maar in het begin zie je kale plekjes,maar ook plekken die het wel goed doen, maar zodra de zomer er is, en gras staat 20cm hoog..dan zie jij niet meer welk sprietje het moeilijk heeft gehad in April …...zo werkt het met een baard ook.... door het te laten groeien en steeds zo bij te werken.. zul je na 6 maanden b.v geen verschil meer zien qua oneffenheden.
En reken erop dat je tijdens het kerstdiner aan tafel de nodige reacties krijgt..dat is bij uitstek de tijd, dat er van je VERWACHT word.. dat je er tot in de puntjes verzorgt uit ziet
zet het maar vast op de kerstkaart...(DEZE KERST DUS FF NIET):)>
 

jakke

Baard
zalig al zo'n baard na 4 weken, toen stonden er bij mij enkel wat pluisjes op , ben inmiddels 2 maanden ver en heb nog niet zoveel als jij nu , de kwestie van de kale plekken rond je kin, dit heb ik ook , maar dit groeit mooi mee toe , dus enkel wat afwachten en dat komt goed (Y)
 
Banner image
Top