Wat is jullie mening! [emoji12]

Flexess

Baard
Eerlijk gezegd zou ik precies er niet te veel aan laten doen.
Gewoon een beetje de uitspringers eraf en misschien miniem shapen als je echt denkt dat het nodig is, zonder op lengte te moeten inboeten.
Dat ben ik precies van plan.
Om het heel miniem te shapen om er toch een vorm in te krijgen, die uitspringers wordt ik zot van
Ik denk niet dat ik iets aan de lengte ga doen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Flexess

Baard
Vind ook wel dat je er beter afblijft, gewoon laten groeien, hij is nu al mooi vol, dat kan een knap dikke en grote baard worden.:)>
Helaas kan ik die niet enorm lang laten worden omwille van mijn werk. Als ie iets langer wordt als dit, ben ik zeer tevreden! Alleen wil ik er een bepaalde vorm in maken.
Morgen ga ik er heel weinig aandoen, enkel hetgeen dat mij irriteerd haal ik eraf zoals hierboven vermeld, de uitspringers


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Flexess

Baard
Je baard ziet er prima uit (Y)(Y)(Y).
Het is niet echt nodig om nu je baard in model te laten knippen.
Alleen een beetje de uitspringers aan de zijkanten inkorten.
Ga je toch laat het dan niet te kort doen en je halslijn te hoog zetten.;)
Dank je Tex!
Ik heb eerlijk gezegd uw tip in mijn achterhoofd gehouden.
Mijn halslijn heb ik gewoon niet aangeraakt de voorbije maand.
Ik vindt dat die er niet netjes uitzag en telkens dat ik er iets aan deed, ging ik meer & meer naar boven toe.
Morgen gaat die er ook niets aan doen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Flexess

Baard
Hallo Iedereen!

Hier laat ik weer een update zien van een maand later Vorige maand had ik enkel de uitspringers geknipt.
Beste wensen voor iedereen voor het huidige jaar en laat de baarden maar gaan!
0cdf04aa47aaebce39aebbbe7bff2d0d.jpg

4a9219d76058268747737f991caee286.jpg

4abb8bdc0666e99aafc3cfba35ad86c0.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tijn

Zware baard
Je hebt nu al een prachtbaard vind ik dus waarom snoeien??? Maar als je een bepaald model wil hebben zou ik zeker nog even door groeien want er gaat altijd wat vanaf bij een nieuw model. Maar nogmaals ik vind het nu al een mooie baard.
 

Flexess

Baard
Je hebt nu al een prachtbaard vind ik dus waarom snoeien??? Maar als je een bepaald model wil hebben zou ik zeker nog even door groeien want er gaat altijd wat vanaf bij een nieuw model. Maar nogmaals ik vind het nu al een mooie baard.
Dankjewel! Ik zal nog even laten doorgroeien, het snoeien gaat ooit wel moeten gebeuren en dat laat ik ik dan in model knippen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Banner image
Top