Wat heb jij thuis voor je baard?

BeardedGuy

Stoppelbaard
:D
Ik heb sinds kort deze baardolie- en balsem. Woods is echt een heerlijke geur. Ik vind het leuk om dit soort dingen te sparen en uit te proberen, maar ik vind de dennengeur echt superlekker, dus ik weet niet of andere hier aan gaan tippen. Maarja dat zal de ervaring leren!

Ik heb de original geur en die vind ik persoonlijk niet echt fijn. Ik heb nu grave before shave bay rum besteld ben benieuwd of die me gaat bevallen .
 

maximum

Zware baard
:D

Ik heb de original geur en die vind ik persoonlijk niet echt fijn. Ik heb nu grave before shave bay rum besteld ben benieuwd of die me gaat bevallen .

Das is echt topgeur van GBS:)..Al zijn cigar en gentlemen's blend ook toppers volgens velen;)..Enjoy it(Y)..Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het blijft altijd persoonsafhankelijk..
Soms zit je meteen goed, en soms wordt het een ware zoektocht. Hoe dan ook, deel je ervaringen met ons! (Y)
 

Zwollenaar

Zware baard
Ik heb de premium olie van Honest Amish en de standaard balsem van hetzelfde merk. En dit bevalt mij prima. Als de baslem
op is twijfel ik tss de heavy duty balsem of de silk wax. Beide van Honest Amish
 

Jeepie

Baard
Net weer een pakketje binnen van mijnbaard.

Heb ff goed ingeslagen gezien ik over 3,5 week vertrek naar curacao en ik geen idee heb of het daar te koop is, verzenden duurt echt lang!!

Anyway, het assortiment word flink groter. 5 flesjes baardolie en een potje baardbalm van Mad Viking en een blikje baardwax van honest amish later ziet het er zo uit!

IMAG0811_zpsngcelb62.jpg


IMAG0812_zpsy7czi8ft.jpg
 

Andreas

Baard
:) das een lederen toilettas! Supermooi dingetje. Niet goedkoop maar was een verjaardags cadeau ;)

Komt van mijnbaard.nl
 

Diederik

Volle Baard
Mooie spulletjes allemaal!

Ik weet wel dat ik die rommel allemaal wel heul duur vind. Even een olietje, balsempje, wasje, kammetje, borsteltje... Tikt u maar even > 60€ af.

Maarja, mannen blijven meiden
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Je maakt het eigenlijk zo duur als je zelf wilt hoor.

Als je in het "goedkope verzorgingsmiddelen" kijkt kan je voor veel minder geld een gezond verzorgd voorkomen hebben ;)

Zelf doe ik, voor een deel, mee met de hype, maar complete gek ben ik (voorlopig toch) nog niet :D
 

Diederik

Volle Baard
Ja precies. Ik gebruik nu een arganolie van De Tuinen.

2198d9dbaf6ac4c4965a5c69d6391dcc.jpg


Prima spul, alleen zit er geen geur aan. Aan de ene kant jammer, maar ook prettig want geen conflicterende geur met m'n eau de toilette.

Spul trekt snel in de haren en huid, zonder een vettige zweem achter te laten.
 
Banner image
Top