Wat heb jij thuis voor je baard?

Ivan

Volle Baard
ProductX is een verzorgingsproduct, creme voor je baard. Neutraal, zonder geur.
1403 is een eau de toilet, Vanilla is een baardolie en de clay face scrub, is een gezichtsscrub, voor een diepreinigende gezichtsbehandeling.

Ik gebruik al baardolie en baardbalsem. Heeft het dan nog nut ook nog eens ProductX te gebruiken? Wanneer en hoe? Ik masseer de eerste twee producten meestal 's avonds in.

Ivan

Volle Baard
Zonet voor het eerst de baardolie met rum en rozijnen gebruikt. Mmmmmm, wat ruikt dat heerlijk! :cool: :D

Ivan

Volle Baard
Ik zou het omwisselen balsem olie 's morgens, ProductX 's avonds

Vandaag heb ik eens 's morgens baardolie en -balsem gebruikt. Dus kan ik vanavond eens ProductX proberen?

Ik heb een of twee dagen geleden voor het eerst in maanden nog eens snorrenwax gebruikt. Enkele weken geleden heb ik mijn snor getrimd tot er enkel nog stoppels stonden. Ondertussen is de snor aan het teruggroeien. Met snorrenwax hoop ik de snor goed regelmatig te doen groeien. Ook aan de "soulpatch" heb ik wat snorrenwax gedaan.

Ivan

Volle Baard
Baardolie met rum & rozijnen heb ik al eens een tijdje gebruikt. Maar nu heb ik van zowel baardolie als baardbalsem de rum & rozijnenvariant. Heb ook een fles CREAMY BEARD WASH besteld.

Vandaag heb ik eens 's morgens baardolie en -balsem gebruikt. Dus kan ik vanavond eens ProductX proberen?

Ik heb een of twee dagen geleden voor het eerst in maanden nog eens snorrenwax gebruikt. Enkele weken geleden heb ik mijn snor getrimd tot er enkel nog stoppels stonden. Ondertussen is de snor aan het teruggroeien. Met snorrenwax hoop ik de snor goed regelmatig te doen groeien. Ook aan de "soulpatch" heb ik wat snorrenwax gedaan.
snorrexwax dient uiteindelijk voor het stylen van je snor.kan je hem naar de zijkanten mee leggen zodat je geen snor eet vooral :p.
voor de verzorging van je snor kan je perfect gebruik maken van baardolie en of balsem.
cheers

Ivan

Volle Baard
snorrexwax dient uiteindelijk voor het stylen van je snor.kan je hem naar de zijkanten mee leggen zodat je geen snor eet vooral :p.
voor de verzorging van je snor kan je perfect gebruik maken van baardolie en of balsem.
cheers

Ongeveer een week geleden heb ik mijn snor nog eens afgeschoren, nu staat er terug een korte. Ik zal er nu waarschijnlijk niet meer aankomen tot de volgende keer dat ik naar de barbier ga, normaalgezien midden november.

Ivan

Volle Baard
Ik ga binnenkort nog eens naar Amsterdam, dat is al geleden van zomer 2023. Ik heb al zes keer een bestelling gedaan via de website van Superfurry, maar heeft dat bedrijf eigenlijk ook een fysieke winkel? Superfurry zou zich bevinden in de Burgemeester Hogguerstraat 553, maar als je met Google Maps gaat kijken, is daar enkel een flatgebouw te zien. :oops: En volgens Google Maps is Superfurry zaterdag en zondag gesloten, maar de andere dagen 24/24. Je kunt dus waarschijnlijk uitsluitend online bestellen bij dat bedrijf?

Baardsterdam

Zware baard
Ik ga binnenkort nog eens naar Amsterdam, dat is al geleden van zomer 2023. Ik heb al zes keer een bestelling gedaan via de website van Superfurry, maar heeft dat bedrijf eigenlijk ook een fysieke winkel? Superfurry zou zich bevinden in de Burgemeester Hogguerstraat 553, maar als je met Google Maps gaat kijken, is daar enkel een flatgebouw te zien. :oops: En volgens Google Maps is Superfurry zaterdag en zondag gesloten, maar de andere dagen 24/24. Je kunt dus waarschijnlijk uitsluitend online bestellen bij dat bedrijf?
Je kunt alleen online bestellen. Het genoemde adres is het woonadres van (andere) Ivan.

Banner image