drummer
Baard
Super! Je hebt antwoord op je privébericht!Doen we. Ik doe ff een berichtje apart: kan je me je 't adres geven.
Super! Je hebt antwoord op je privébericht!Doen we. Ik doe ff een berichtje apart: kan je me je 't adres geven.
Als je deze borstel koopt steun je de locale egelopvangDe egel borstel al zien passeren op de site, en hij ziet er super leuk uit!
Ah oke dat wist ik niet, misschien iets om te onthoudenAls je deze borstel koopt steun je de locale egelopvang
Hoe zou het volgens jou moeten ruiken?Sinds kort deze baard olie in mn bezit. Ook ik werd gelokt door de geur die het zou moeten hebben. Nou is die niet echt vervelend, maar niet wat ik verwacht had. De olie opzich is niet verkeerd. Maar nogmaals de geur komt naar mijn mening niet over een met wat het zou moeten zijn. Bekijk bijlage 25176
Nou ik had meer whiskey verwacht of gehoopt.Hoe zou het volgens jou moeten ruiken?
Ik raad Laproigh dan aan.Nou ik had meer whiskey verwacht of gehoopt.
blijkbaar vinden onze baarden dat ookDe Jamaicaanse Castoroile en African blacksoap heb ik ook in mijn verzameling staan, goed spul.
Zo te zien wel Hendrik hahablijkbaar vinden onze baarden dat ook
Smaken verschillen. Ik vind de geur wel lekker.Ik heb deze ook een keer gekocht maar vond de geur niet erg prettig dus voor mij was het eenmalig.
Dat is zeker een leuke winkel je kan ook allerlei producten los bij ze kopen.Smaken verschillen. Ik vind de geur wel lekker.
Leuke winkel overigens.