MijnBaard.nl

Wat heb jij thuis voor je baard?

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door Arjay, 16 jan 2015.

1. Macx

Macx Volle Baard

Vandaag dit topic ontdekt, baardforum zit vol met verrassingen en telkens ontdek ik weer wat leuks.
    Ik vind dit een leuk topic, daarom heb ik speciaal een paar foto's gemaakt om hier te uploaden en jullie mijn spulletjes te laten zien.
    Ik heb zojuist trouwens een kam besteld bij Bol.com https://media.s-bol.com/mGDOLQlLYp7E/81YyLmg/550x549.jpg
    Deze wordt 11 juni geleverd.
    Hier twee foto's van de spullen die ik wel elke dag gebruik, niet allemaal tegelijk, maar maak elke dag weer een andere keuze.
    1.jpg 2.jpg

RBBP, Ontw3rper, Yainderidoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. tijn

tijn Zware baard

Zo pfffff het lijkt wel een barbershop, zoveel spullen heb je. Mooie verzameling met fijne spullen.

Macx en Texman vinden dit leuk.
  3. TMG1961

TMG1961 Baardaap

Ik gebruik al een paar jaar niets meer en eerlijk gezegd voelt mijn baard beter dan toen ik nog olie en balsem gebruikte. Ik was de baard 3 keer per week, 2 keer met zeep en 1 keer met conditioner. De overige dagen alleen even uitspoelen.

zenn, Macx en Texman vinden dit leuk.
  4. Texman

Texman Koning Baard

Macx ik vind het een prachtige verzameling verzorgingsspullen zo te zien leef je je helemaal uit :):):).
    Ik heb door de jaren heen een bepaalde routine opgebouwd en daar zijn mijn spullen op afgestemd.:)>

Macx vindt dit leuk.
  5. zenn

zenn Zware baard

@Macx zo, das een flink voorraad! :eek::D(Y)

'K gebruik meestal nu een combo van Dutchbeards olie en Mad Viking beard butter, met name de boter doet wonderen voor m'n baard.
    En ben afgestapt van de baardbalsem in zijn totaliteit, bij warmer weer werkt dat op m'n zenuwen zo gezegd.

Macx, Yainderidoo en Texman vinden dit leuk.
  6. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Mij bevalt die Beard Butter van Mad Viking ook prima. Mijn geur? Jötunn’s Brew.
    De reclame voor die Butter staat al heel lang onder aan de pagina's van het Baard forum!
    Ik houd me tegenwoordig maar bij een paar middeltjes en dat bevalt me prima.
    Poeh hé[email protected] wat een hok vol met spul! :eek::eek::eek:
    Enneh oh ja.....natuurlijk wassen met Aleppo zeep ! ! ! ;)

zenn, Texman en Macx vinden dit leuk.
  7. Macx

Macx Volle Baard

Ga ik ook eens proberen die Beard Butter van Mad Viking, bedankt voor de tip Zenn en Yain.

Texman, Yainderidoo, zenn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. tijn

tijn Zware baard

Ook ik kan zeggen dat ik de Beard butter van Mad Viking top vond/ vind. Helaas diet mijnbaard niet meer naar hier( Mallorca) bezorgen.

Macx, Texman en zenn vinden dit leuk.
  9. zenn

zenn Zware baard

@tijn d'r valt altijd wat te regelen toch; familie welke verzend of misschien een forumlid?

@Yainderidoo 'K heb Ingen Doft (geurloos) en The Hollow (vetiver) voor de verandering; meestal ga 'k voor Valhalla (vanille) maar deze subtiele geur is niet verkeerd. Volgende keer weer ff een andere uitproberen... :D

Laatst bewerkt: 9 jun 2022
    Macx, Texman, tijn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. RBBP

RBBP Baard

Ow shit wat heb jij een hoop staan :eek: (Y) :D

Texman en Macx vinden dit leuk.
  11. RBBP

RBBP Baard

Texman vindt dit leuk.
  12. Macx

Macx Volle Baard

Ja, Rituals is een top merk, ik gebruik de deodorant van Rituals Ritual Of Samurai, jammer genoeg niet meer verkrijgbaar, en de baardolie van Rituals Ritual Of Samurai, ook het doseerdopje is erg handig.

Texman vindt dit leuk.
  13. RBBP

RBBP Baard

Samurai had ik ook graag, maar helaas is die lijn opgehouden ja.
    Deo was top van die lijn.

De lijn waar deze olie in zit is de vervanger voor de Samurai.
    Als je naar beneden scrolt in die link zie je het overige uit die lijn.
    Heb ook de gezichts creme daarvan, heerlijk spul.

Texman vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina