Wat heb jij thuis voor je baard?

zenn

Zware baard
Had mijzelf voorgenomen eerst zeep & olie op te maken, zo gezegd zo gedaan.
Wilde in eerste instantie vanille-geur aanschaffen, maar kon niets moois vinden.

Dus effe wat anders qua geur;
- Mr Natty's Face Forest soap; met o.a. pepermunt & rozemarijn olie.
mr-natty-face-forest-beard-soap.jpg

- Zeus tea-tree olie; met o.a. tea-tree, munt, lavendel geur.
426-115-09-box-l.png
 
Hier mijn eerste producten, kan voorlopig wel een paar weken vooruit.

Ik ben wel benieuwd of jullie mij nog fijne baardolie kunnen aanraden wat betreft geuren.
Ik gebruik op dit moment alleen olie van Proraso en vooral de wood en spice bevalt mij erg goed.
Tips zijn dus welkom!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210223-173237_Gallery.jpg
    Screenshot_20210223-173237_Gallery.jpg
    935,2 KB · Weergaven: 33
Ben persoonlijk fan van de Proraso producten !
Maar dat zal voor iedereen een persoonlijke keuze zijn !

momenteel staan in huis baardolie baardbalsem en shampoo

ook baardzeep en paar kammen en een borstel...

Vandaag is daar nog eens een minikam bijgekomen om mee te nemen naar werk enz :)
 
Vandaag deze olie binnen gekregen en wat een toppertje! De olie zelf is net iets dunner dan die van proraso maar de vanille in combo met de tabaks geur is echt heerlijk!
 

Bijlagen

  • 20210304_123613.jpg
    20210304_123613.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 36
'K moet zeggen de Proraso olie ruikt wel heerlijk, heb nu wood & spice... Hoe is de balsem daarvan als ik vragen mag?
Persoonlijk wel tevreden erover ik merk ook bij gebruik van de balsem de baard beter in zijn gekamde houding blijft.. kan uiteraard niet spreken in naam van andere baardbroeders met langere baarden uiteraard ! Heb zelf nu de Refreshing versie.. lekker fris geurtje
 
Gisterenavond toegekomen en al direct geprobeerd wel te vroeg om al een mening te geven of het iets bijdraagt aan de baard maar lijkt mij wel goed voor de huid onder de baard ook!

daarnet nog eens wist gaan shoppen op mijn baard.be en het volgende besteld :
x Azbane Tobacco & Patchouli Beard Balm€ 19,95
1 x Azbane Tobacco & Patchouli Face, Beard en Hair Wash€ 12,50
1 x Mijn Baard Baardkam buffelhoorn€ 13,95
1 x Azbane Tobacco & Patchouli baardolie (15 ml)€ 7,95
1 x

Ben gelijk meer fan van Azbane aan worden dan proraso die geuren bevallen mij beter en houden langer aan ook.. Tja het kost geld maar vrouwen en hun schoenen kosten ook geld :)>;)
 

Bijlagen

  • 3548FEA9-98EB-4F22-9DB6-68BE7B514B30.jpeg
    3548FEA9-98EB-4F22-9DB6-68BE7B514B30.jpeg
    38,5 KB · Weergaven: 22
Hey dankjewel Ja was enorm van van Proraso maar door iemand anders Azbane ook meer leren waarderen dus op dit moment zit ik wel met wat dubbele dingen in huis maar als het zo doorgaat zal Azbane het toch halen vindt dat hun geur enz er veel langer in blijft en in combinatie met balsem toch ook langer een baard in goeie model.. alleen ja als we dat mondkapje moeten opzetten is het om zeep.. dan is eerste dat ik doe als ik thuis kom naar de badkamer vluchten.. en ik die dacht het vooral de vrouwen waren die veel werk hebben in de badkamer:rolleyes::)>;)
Ik schenk er veel meer aandacht aan om met een deftige baard rond te lopen..:)>
 

DennisTheMenace

Stoppelbaard
Week of 3 geleden een hele berg samples baardolie bij superfurry besteld, inmiddels heb ik ze bijna alle samples gehad en weet ik welke geur mij wel bevalt en welke niet. Vandaaruit mijn eerste vervolg bestelling gedaan, 1 ding ik zeker de baard ruikt aan komende tijd lekker :)>.

De Figue ga ik gebruiken als ik vrij ben, de Heliotropex en The 40 crooks wissel ik met elkaar af op werkdagen.

Ben nu al benieuwd wat ik ga bestellen als de potjes leeg zijn.....;)

IMG_20210316_161508__01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo heb deze borstel besteld krijg de indruk dat nodig is want mijn baardhaartjes worden wat wilder en door dat mondmasker gedoe heb ik na werk gelijk een wilde onverzorgde baard .. Heb ook gevoel dat mijn baardje het nodig zal hebben om zo ik goede vorm te borstelen ! Wil gewoon vermijden dat ik er onverzorgd uitziet bespaart ook al veel gezever en commentaar
 

Bijlagen

  • A7F275F0-EE75-4078-8732-AAF1193E24CE.jpeg
    A7F275F0-EE75-4078-8732-AAF1193E24CE.jpeg
    21,2 KB · Weergaven: 24

Fox

Zware baard
Hallo heb deze borstel besteld krijg de indruk dat nodig is want mijn baardhaartjes worden wat wilder en door dat mondmasker gedoe heb ik na werk gelijk een wilde onverzorgde baard .. Heb ook gevoel dat mijn baardje het nodig zal hebben om zo ik goede vorm te borstelen ! Wil gewoon vermijden dat ik er onverzorgd uitziet bespaart ook al veel gezever en commentaar
Heb ook zo'n borstel van mijn baard.
Goede keuze.
Mvh
Silver Fox
 

OerWout

Baard
Hallo heb deze borstel besteld krijg de indruk dat nodig is want mijn baardhaartjes worden wat wilder en door dat mondmasker gedoe heb ik na werk gelijk een wilde onverzorgde baard .. Heb ook gevoel dat mijn baardje het nodig zal hebben om zo ik goede vorm te borstelen ! Wil gewoon vermijden dat ik er onverzorgd uitziet bespaart ook al veel gezever en commentaar

Wat voor mondkapje heb je? Een gewone of een baardexemplaar?
 
Banner image
Top