Wat heb jij thuis voor je baard?

Ontw3rper

Baard
Waar halen of bestellen jullie allemaal jullie toebehoren als ik vragen mag.
Ik was net bij de etos om iets te halen voor de jeuk (lees baardolie) maar qua artikelen hebben ze nogal weinig.
En ja, weet dat ik misschien wat vroeg ben met dingen aanschaffen voor de toekomstige baard, maar dat motiveert me juist.

Baard olie maak ik zelf. Prijs/ml vind ik persoonlijk uit balans. Balsem/wax koop ik online of bij de barbier.
 

Monk2303

Baard
Heb gisteren voor dat ik de post op het forum zette de Bulldog original aangeschaft bij de Etos nadat je zei dat het voornamelijk zooi was.
Voor een leek en beginnende baardman valt hij echter goed in de smaak.
Ruikt lekker mannelijk en scheelt een flinke hoop met de jeuk.
Weet alleen nog niet echt hoeveel druppels ik moet gebruiken. Komt allemaal nog wel.

Voor als het zover is kijk ik wel wat ik aanschaf. Maar sowieso de Oak baard kam, niet alleen hier hoor ik daar positieve dingen over!
Voor nu eerst lekker groeien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

zenn

Zware baard
Monk, het huismerklijn moet je gewoon niet aan beginnen; dat is net bak & braad olie.

Bulldog daarentegen is prima hoor, volgens mij is er zelfs al iets eerder op het forum over gepost.
Ken mij nog wel heinneren dat er helaas Aloë Vera in zat. Ben ik allergisch voor, maar het rook wel lekker. (Y)
 

Monk2303

Baard
Weet alleen nog niet echt hoeveel druppels ik moet gebruiken.
2 a 3 druppels 2x per dag is voldoende en als je baard erg vet gaat aanvoelen gebruik dan wat minder.
Wat wel belangrijk is dat je de baardolie goed in je huid moet masseren.
Oei dan is het maar goed dat ik het vroeg, ik zat namelijk aan de 6 tot 8 druppels.

Monk, het huismerklijn moet je gewoon niet aan beginnen; dat is net bak & braad olie.

Bulldog daarentegen is prima hoor, volgens mij is er zelfs al iets eerder op het forum over gepost.
Ken mij nog wel heinneren dat er helaas Aloë Vera in zat. Ben ik allergisch voor, maar het rook wel lekker. (Y)

Ja dat klopt, een heel mannelijke geur, ik ben erg blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen op deze reis.
De adviezen doen me erg goed!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
De sterke geur van deze topkam gaat weg maar het duurt wel even.
Bij die van bij is er deze week een tand uitgebroken dus met deze kam moet je wel voorzichtig zijn.
 

Ratlook

Volle Baard
Nee dat mag ook niet.
De kam is gemaakt van buffelhoorn en dat is toch kwestbaar.

Dan hou ik het maar bij mijn "goedkope" plastic kammetje, die overigens

volgens het opschrift wel handgemaakt is :rolleyes:

Die gaat al 5 jaar mee!!

Maarrrrrrr.....die van jou is wel heel erg mooi (Y)

---
 

Texman

Koning Baard
Een gewone plastic kam is ook niks mee ik heb er een die zeker 30 jaar oud is en die ik iedere dag gebruik :).
 

K9Beard

Baard
Vooruit dan maar: ook ff een kiekje van wat ik in huis heb.
Wel net m'n flesje Bath House Cuban Ceder and Lime op.
Duidelijk fan van Proraso en alles wat naar bos/ceder ruikt.
Ritual of Samurai voor de schedel in combi met Boldking mesje: smooth.
 

Bijlagen

  • Beard Products.jpeg
    Beard Products.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 56

tijn

Zware baard
Mijn baard.nl weet gelukig ook Mallorca te berijken. Oke ik heb het niet de volgende dag of zo maar de volgende week( we zijn het hier gewend dat dingen niet zo snel gaan hahahaha), maar het komt er. Nou ben reuze benieuwd 20210211_172929.jpg
 
Banner image
Top