Wat heb jij thuis voor je baard?

WTRebel

Baard
Net gedoucht met de zeep heeeeerlijk ! , de geur is voor mij echt perfect en het is makkelijk in gebruik !

Net ook voor het eerst de beardbalm gebruikt, ruikt erg goed al had ik de geur heel anders voorgesteld als stond beschreven maar dat is natuurlijk voor iedereen anders! , over de hold kan ik helaas niks vertellen aangezien ik nogmaar een heel kort 'baardje' heb maar dit komt goed met de tijd !

Die zeep ga ik zo nog paar bij bestellen om een voorraad te maken want als je er heel je lichaam mee wast denk ik dat het redelijk snel gaat met een blok :):)
 

Bart1986

Baard
Goed setje en genoeg voor dit moment.
De meest voorkomende fout (ook van mij :oops:) is het enthousiast aan gaan schaffen van veel te veel producten, waarna je deze na een jaar bijna ongebruikt in de prullenbak kan deponeren.;)
Ja, eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik al met 2 basis olie's genoeg had.. Maar ik wou er toch 2 reukjes bij, om eens "uit te gaan"... Daar had ik dus nog een week of 6 met kunnen wachten hé.... :) #corona
De balm zat in het startersetje maar die ligt me niet, op dit moment heb ik aan olie genoeg ;-)
 
Laatst bewerkt:

istawa

Zware baard
Kon het toch niet laten om die laatste special edition aan mijn baard voorbij te laten gaan. Thnxx Ivan @Superfurry
ec3989be77ba37b1ae290c8324128857.jpg


IT ain't over till the fat lady sings.
 

tijn

Zware baard
20200424_165335.jpg En ook ik heb mezelf weer eens verwend. Na jaten een houten kam van de Body shop gebruikt te hebben( die mij ook prima beviel hoor en zeker voor 5 euries), nu een nieuwe kam aangeschaft.
Ik vind de beard balm van Mr Bear al een fijn produkt dus ben benieuwd hoe de kam bevalt.
Nou is hij iewat naar gebogen. Moet je de gebogen kant nu naar buiten of naar binnen houden tijdens het kammen?????
 

Texman

Koning Baard
Ik denk dat het de bedoeling is dat je kam naar binnen houd want dan kam je met de contouren van je kaken mee.
Anders om kan ook maar dan kam je de haren juist van je kaken af en creëer wat volume in je baard waarna je de kam weer omdraait en je baard verder in model brengt. Handige kam dus.(Y)
 

tijn

Zware baard
Ik denk dat het de bedoeling is dat je kam naar binnen houd want dan kam je met de contouren van je kaken mee.
Anders om kan ook maar dan kam je de haren juist van je kaken af en creëer wat volume in je baard waarna je de kam weer omdraait en je baard verder in model brengt. Handige kam dus.(Y)
Ja idd, ik denk dat je hem naar binnen gekeerd moet houden. Is denk ik een fijne kam.
 

tijn

Zware baard
Oke zoals ik beloofd had aan de professor een soort van revieuw van de Mr Bear kam . Ik heb de kam nuzo n 2 weken in gebruik, en ik moet zeggen hij bevalt mij TOP.
Hij gaat lekker door de baard en na borstelen is niet echt nodig( vind ik).
Hij is wat dun( ik was de kam van de Body shop gewend en die is wat dikker), dus in het begin even wennen.
De baard blijft ook best goed zitten in de loop van de dag. Doordat de kam iets gebogen is kam ik eerst met de bolle kant naar buiten en dan daarna alles "mooi" maken met de bolle kant naar binnen.
Ik ben er zeer tevreden over. Sterker nog ben er blij mee.20200507_113108.jpg
 

Monk2303

Baard
Waar halen of bestellen jullie allemaal jullie toebehoren als ik vragen mag.
Ik was net bij de etos om iets te halen voor de jeuk (lees baardolie) maar qua artikelen hebben ze nogal weinig.
En ja, weet dat ik misschien wat vroeg ben met dingen aanschaffen voor de toekomstige baard, maar dat motiveert me juist.
 

Monk2303

Baard
Banner image
Top