Wat heb jij thuis voor je baard?

Yainderidoo

Zware baard

Carlstein11

Volle Baard
Hhahhah Jammer @Yainderidoo sinds ik op ons forum actief ben kost het me wel vaker geld. Telkens weer nieuwe tips en ideeen.
maar dat maakt het juist leuk Ik moet wel zeggen dat ik langzaam mijn favorieten wel heb gevonden.En dat is dus honest amish:D
 
Beard Starter Kit - Percy Nobleman (percy_starterkit)
Fijn getande ronde kam 16.5 x 5 CM (fijn-getande_ronde_kam)

Net mijn eerste bestelling gedaan kon niet wachten ..
Om te starten lijkt mij dat voldoende?
Tips altijd welkome e :D
 

zenn

Zware baard
@Yainderidoo Zullen ze wel niets mee gedaan hebben. En weet je waar 'k mij ook aan irriteer, je mag me een zeikerd noemen maar details zijn belangrijk; het ontwerp van die Nivea verpakking is niet consistent. Man met een korte baard, man zonder baard, man met een medium baard... Kan ik echt niet tegen, zorg voor 1 ontwerp. :mad::rolleyes:

@RedFlamingo9 Een Olie, een wash, een kam. 'K zou je alleen een borstel aanbevelen, is voor een korte baard gemakkelijker en als je haren wat langer zijn wat baardbalsem om het een beetje in model te houden. ;)

@Carlstein11 Haha, wie mooi wil zijn moet pijn in zijn portemonee lijden... :eek::p Honest Amish, ik wordt er al blij van als ik er aan denk. :)>
 
@Yainderidoo Zullen ze wel niets mee gedaan hebben. En weet je waar 'k mij ook aan irriteer, je mag me een zeikerd noemen maar details zijn belangrijk; het ontwerp van die Nivea verpakking is niet consistent. Man met een korte baard, man zonder baard, man met een medium baard... Kan ik echt niet tegen, zorg voor 1 ontwerp. :mad::rolleyes:

@RedFlamingo9 Een Olie, een wash, een kam. 'K zou je alleen een borstel aanbevelen, is voor een korte baard gemakkelijker en als je haren wat langer zijn wat baardbalsem om het een beetje in model te houden. ;)

@Carlstein11 Haha, wie mooi wil zijn moet pijn in zijn portemonee lijden... :eek::p Honest Amish, ik wordt er al blij van als ik er aan denk. :)>
Bedankt voor de tip ! Tis zalig om hier leuke tips te krijgen en geen reacties als zijde geradicaliseerd of gaat je moslim worden was vandaag weer prijs komt er wat zot van van dergelijke reacties :(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dit nu dankzij @zenn herlezende ben ik benieuwd wat de reactie van nivea was op @ProfessorMelchior s verscheurend mooie review?:confused:
:D
[DOUBLEPOST=1555502294][/DOUBLEPOST]Jullie moeten nu eens ophouden met al die Honest Amish produkten :mad:.....anders gaat me dat weer geld kosten:p:D:D:D
En zoals @zenn al voorzag: de eerste reactie was knorrig in de trant van "maar we zijn een gerenommeerd bedrijf met top-producten", maar men zou de kritiek onder de loep nemen en hier op terug komen. Waarschijnlijk zitten ze nog steeds door het vergrootglas te turen, want het blijft stil. ;)
 

Laurent1965

Zware baard
Is natuurlijk wel intussen achterhaald, ik moet echter nog steeds bij het horen van de naam nivea denken aan het bekende blauwe blikje wat mijn oma van ver in de tachtig 35 jaar geleden altijd naast haar 4711 en haar kunstgebit klaar had staan....
Trouwens ik hoef maar iets van het gamma van Nivea te ruiken of ik heb overal serieuze uitslag, is inderdaad prut van het ergste soort!!
Fijne zonnige Pasen!!!!
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
cc9af31d382e06b37dade1d2efaec26dfe41018d.jpg

Aleppo 7 Olieën Haarzeep, op basis van olijfolie met zwarte komijn-, amandel-, laurier-, ricinus-, kamille-, sesam- en propolis olie. (via olijfoliezeep.nl)
 
Banner image
Top