Wat heb jij thuis voor je baard?

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Meer dan de helft van wat in beeld staat staat ook verder weg in de kast omdat het enkel nodig is om af en toe baardolie mee samen te stellen.

Hoofdartikelen zijn de borstel, kam, baardzeep en baardolie. De trimmer en schaartje worden af en toe gebruikt natuurlijk ;)
 

Ab79

Baard
Ook even de moeite genomen om het een en ander even uit te stallen.
Zeep is vandaag binnengekomen dus nog niet aangebroken.
Verslaving ligt op de loer maar heb nu wel genoeg voorraad voor een tijdje.



:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hoppa.. Dat ziet er goed uit.. Wat voor mooi houten kistje heb jij daar? Beardbrand? Daar ben ik altijd wel gevoelig voor.. :)

Mijn voorraad is toe aan een update.. Leuk om dit topic weer s op te pikken! (Y)
 

Almer

Baard
Ik zou alles op een rijtje zetten maar nope fuck it duurt me te lang :)>

20151218_210400_resized.jpg

De kenners pikken alles er wel uit ;):D

Inclusief zeer foute roze fohn en het blauwe bakje op de glasplaat behuisd mijn open razor

Maar ik zal alles morgen wel eens goed op de foto zetten, heb wel veel troep zeg....
 

Ab79

Baard
Ik zou alles op een rijtje zetten maar nope fuck it duurt me te lang :)>

Ah, vandaar de middelvinger ;)

Hoppa.. Dat ziet er goed uit.. Wat voor mooi houten kistje heb jij daar? Beardbrand? Daar ben ik altijd wel gevoelig voor.. :)

Tijdje terug voor sinterklaas gekocht, wel prijzig.

Maar daar zitten dus wat kammen, wax, olie, een borstel en een schaar in.



 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Ook even de moeite genomen om het een en ander even uit te stallen.
Zeep is vandaag binnengekomen dus nog niet aangebroken.
Verslaving ligt op de loer maar heb nu wel genoeg voorraad voor een tijdje.



:)>

Ik zie 2 hele mooie flessen Bar rum:D:DBeard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ah, vandaar de middelvinger ;)



Tijdje terug voor sinterklaas gekocht, wel prijzig.

Maar daar zitten dus wat kammen, wax, olie, een borstel en een schaar in.



Ik heb m vaak genoeg zien staan.. €180,- als ik me niet vergis toch? Mooie aankoop, maar zoals je zegt een dure grap.. ;)
 

Jelle1992

Baard
Onwijs vette collectie zeg! Als ik dat allemaal zou hebben zou ik geen idee hebben waar ik dat allemaal moet laten aangezien ik nog thuis woon haha en de badkamer al bezaait ligt met andere zooi. Mn ma wil ook dat de baard getrimd word naar een stoppelbaard mwuhahahaha Xd
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Thnx @Jelle1992 @maximum (Y)


@Almer De scheerolie gebruik ik alleen voor de wangen zodat ik zie wat en waar ik scheer. Gaat prima, zo glad als een aal. Daar gebruik ik overigens een open scheermes (shavette) voor.
De scheerzeep is voor de hals en daar gebruik ik een krabbertje voor..

@Cowboy er kan altijd meer bij.. En dat gaat ook wel gebeuren ben ik bang :D
 

Almer

Baard
Juist, thanks ik ga dit ook eens proberen dan. Met schuim is niet te doen, geen idee waar ik bezig ben.
 

Almer

Baard
Hij is al sinds het begin van dit topic alles bij elkaar aan het zetten, duurt even en dan vooral een kamer vinden waar genoeg afstand genomen kan worden om alles er op te krijgen. Dat is lastiger denk ik :p
 
Banner image
Top