Wat heb jij thuis voor je baard?

LuckyBasterd

Volle Baard
@Texman ik mer nu dat als de baard langer wordt de SF wat minder hold heeft voor mij..
Heerlijk spul, smeert makkelijk en geur niet onaangenaam.. alleen de hold; heb enkele plekken die pieken; is wat minder..
Voor de snor; die ik wat voller wil; is toch wel de wax of iets noodzakelijk
 

Texman

Koning Baard
Ha @LuckyBasterd ,
De SF is niet een echte baardbalsem het is een product om je baard glans te geven. Het heeft wel een lichte hold.
Op zich is het een prima product wat ik ook in huis heb.
Echte baardbalsem geeft wat meer hold . Zelf ben ik een fan van Utility Balm van Beardbrand maar er zijn ook ander merken die prima zijn.
Voor de plekken die blijven pieken zou je ook een beetje baardwax kunnen gebruiken.
Groet,
Texman:)>
 
Heb me dit setje mee genomen uit duitsland kijken of het wat is. Gebruik normaal alleen berkenwater.
69927af540a27e349c5c1e0d9d0f5008.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 

Hamid

Stoppelbaard
Zo dan is dan alles wat ik gebruik. ( niet alleen voor mijzelf, ik mag ook de baarden van een handje vol vrienden doen. Ieder heeft z'n eigen razor. Ik persoonlijk die in de stance staat of die daaronder. Hangt net even af wat voor mesje ik heb ( die bovenste op de grond past een double edge in en die op de stance past alleen single edge in). Verder ook maar even de precisie trimmer en tondeuse. Wax, shampoo en olie gebruik ik voor de verzorging.

Cheerz
11cc46aef2a9e126c4dfcdbe718b7f93.jpg
f34b983c883351a239e6bf21b847e048.jpg
eaf8896ae1204a4a543798a28f94e431.jpg
4ebb7e7ca7bae279e0f80cf4cdd6ae9f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik vind die dubbelzijdige kam en de vouwkam er wel leuk uitzien ;)

Scheren doe ik.............niet ..........dus veel op de foto's is niet echt aan mij besteedmaar het is een mooie collectie (Y)
 

Hamid

Stoppelbaard
Ik vind die dubbelzijdige kam en de vouwkam er wel leuk uitzien ;)

Scheren doe ik.............niet ..........dus veel op de foto's is niet echt aan mij besteedmaar het is een mooie collectie (Y)
Ik gebruik zelf die vouwkam en borstel het meest. De razor gebruik ik alleen om de contouren van mijn baardlijn bij de werken zodat het netjes blijft. Tondeuse en trimmer ook om baard in model te trimmen. Na 8 jaar een baard te dragen en regelmatig bezoek aan de barbier heb ik het mezelf eigen gemaakt om mijn baard zelf te kunnen onderhouden...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Mdbruin

Baard
Wat een uitgebreid assortiment hebben de meesten. Ik begin maar lekker met een simpele basis, uitbreiden kan altijd nog ;)
De mijnbaard.nl woody als cadeau gekozen om toch eens te ruiken hoe dat bevalt.

Is dezelfde foto als in mijn voorstel topic.
 

Bijlagen

  • image1-2018-11-15.jpg
    image1-2018-11-15.jpg
    178,6 KB · Weergaven: 48

Hamid

Stoppelbaard
Wat een uitgebreid assortiment hebben de meesten. Ik begin maar lekker met een simpele basis, uitbreiden kan altijd nog ;)

Is dezelfde foto als in mij voorstel topic.
Lijkt me een hele goede basis. Volgens mij zie ik zeep balm olie en een kam. Dat is zeker een goede basis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
Wat een uitgebreid assortiment hebben de meesten. Ik begin maar lekker met een simpele basis, uitbreiden kan altijd nog ;)
De mijnbaard.nl woody als cadeau gekozen om toch eens te ruiken hoe dat bevalt.

Is dezelfde foto als in mijn voorstel topic.
Hoe is het met de geur van die kam? Die is behalve van hout, toch van bufflehoorn? Stinkie stinkie?? Lijkt me ook wel wat die kam.
 

Hamid

Stoppelbaard
Hoe is het met de geur van die kam? Die is behalve van hout, toch van bufflehoorn? Stinkie stinkie?? Lijkt me ook wel wat die kam.
Heb zelf een vergelijkbare kam. Ruik je niks van. Kammen gemaakt van sandalhout dat ruim je. Ik vind dat sandalhout persoonlijk mooier uit zien en heeft een geurtje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Banner image
Top