Wat heb jij thuis voor je baard?

zenn

Zware baard
91ZE-XZzuhL._SL1500_.jpg

Zojuist cadeau mogen krijgen, Percy Nobleman’s Travel Tin, een pocket-size embossed tinnen blikje met daarin; Signature Scented Beard Conditioning Oil (10ml), Moustache Wax Styling Stick (5ml), Folding Beard Comb (Acetate) & "Percy's Badge of Honour" Pin.

Ja, vindt 'k leuk. :)(Y)
 

zenn

Zware baard
@Barbarossa Ja, zeker! Percy Nobleman's olie is mijn go-to olie; dunne consistentie, lichte frisse geur van groene appel en handig doseer pompje. Haha, klopt; 'k heb altijd wel m'n backpack bij mij, dus daar het flesje bij m'n andere kam gestopt (die van de kit is meer een snorrenkam). :D
 
Zooo mijn spulletjes zijn weer binnen .
Er blij mee vooral die borstel . eerst besteld via barbier-shop zeker meer dan 3 maanden wachte en mailen waar het blijft vrij wel steeds het zelfde liedje hij komt er aan plus erg traag in het reageren dus bestelling gecanceld . lekker bij mijn fafo shop besteld gisteren mijnbaard.nl en vandaag net binnen gekomen hoppa en zo hoord het super bedankt
20180721_131802.jpg
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Gisteren wat laatste olie opgemaakt.. en vanmorgen weer is begonnen met mr Bear.... het was het eerste wat ik had.. en toch..aangenaam..
Een olie, balm en voor het eerst een snorrenwax met allemaal Woodland... Love it!!

Die snorrenwax is wennen, maar damn.. zulk spul werkt wel.. tzt is naar een geurloze stick kijken zodat die op zak kan.. maar nooit gedacht dat ik daar aan zou beginnen.. Alleen het stylen is nog een puntje.. maar dat is google, filmpjes kijken, en veeeeeeel doen :)

Dussssss... mhmmmmm:rolleyes: zou een handlebar wat zijn?
 
Banner image
Top