Wat heb jij thuis voor je baard?

Wat een verwennerij :p:p
Geniet ervan Danny (Y) Goed voor de baard zullen we maar zeggen. :)>
'k Ben benieuwd wat je van de Bossman balm en de Masic Scent conditioner vindt.

Heyy Ardjan . De balm van Bossman is aangenaam spul erg zacht spul vergeleken met anderen balm die ik heb en gehad heb , ruikt goed niet overheersend gewoon lekker spul .
de Masic Scent conditioner jaa dat is het he ruikt echt super en je baard woord echt heeel erg zacht . !!! Echt super aankoop . Idd een verwenerij . Tevens de wax van Oak ben ik ook erg tevreden over tis net een zalfje maar werkt goed !!! Grt Danny
 

istawa

Zware baard
Top man ik hebnou een paar dagen de Bossman jely in gebruik en ik moet zeggen ik woord daar wel heel blij van qua hold en zachtheid van de baard. Dus straks de andere producten ook maar eens proberen

it aint over until the fat lady sings
 
Laatst bewerkt:
Top man ik hebnou een paar dagen de Bossman jely in gebruik en ik moet zeggen ik woord daar wel heel blij van qua hold en zachtheid van de baard. Dus straks de andere producten ook maar eens proberen

it aint over until the fat lady sings


Bossman is goed spul moet ik zeggen een hele goeie aankoop!!! De bossman jelly staat op het verlang lijstje !! ;) beard on bro
 

Ardjan

Baardaap
Bossman is goed spul moet ik zeggen een hele goeie aankoop!!! De bossman jelly staat op het verlang lijstje !! ;) beard on bro
Ik gebruik al geruime tijd de Bosmann Jelly; eerst de 'Gold Scent' , en na tevredenheid nu ook de geuren 'Hammer Scent' en 'Magic Scent' aangeschaft (even opletten waar je dit koopt; bij Mijnbaard.nl is deze namelijk 13 euro goedkoper dan bij Barbier-shop.nl)
Elke baard is anders, maar voor mijn baard is dit echt een toppertje!
 
Ik gebruik al geruime tijd de Bosmann Jelly; eerst de 'Gold Scent' , en na tevredenheid nu ook de geuren 'Hammer Scent' en 'Magic Scent' aangeschaft (even opletten waar je dit koopt; bij Mijnbaard.nl is deze namelijk 13 euro goedkoper dan bij Barbier-shop.nl)
Elke baard is anders, maar voor mijn baard is dit echt een toppertje!

Hey Ardjan !! Er staan nog zeker dingen in mijn verlanglijstje zoals de bossman produckte en die olie van jelly die jij ook hebt . Ik koop vrij wel alles op Mijnbaard.nl heb ooit is bij de barbiershop een borsteltje en balsem gekocht BAM 80,- !!!! Dat gebeurt me geen 2e keer hahha . Fijn weekend kerel !!!
 
Mannen ben op zoek naar een goede en lekker ruikende balm. Zie veel die van Mr Bear voorbij komen. Gebruik nu een Balm van Uppercut prima spul. Maar wil wat variatie.
Wat word er nog meer aangeraden qua verzorging van de baard? Olie en een balm kan dat ook beide?
 
Mannen ben op zoek naar een goede en lekker ruikende balm. Zie veel die van Mr Bear voorbij komen. Gebruik nu een Balm van Uppercut prima spul. Maar wil wat variatie.
Wat word er nog meer aangeraden qua verzorging van de baard? Olie en een balm kan dat ook beide?


Hey Debaardmans !

Olie en balm kan samen inderdaad . Ik gebruik momenteel Mr Bear family woodland & Bossman Relaxing Beard Balm . Beide zijn super !!
Grt Danny.
20170629_204705.jpg
 

MichelC

Baard
Mannen ben op zoek naar een goede en lekker ruikende balm. Zie veel die van Mr Bear voorbij komen. Gebruik nu een Balm van Uppercut prima spul. Maar wil wat variatie.
Wat word er nog meer aangeraden qua verzorging van de baard? Olie en een balm kan dat ook beide?

ja zeker kan dat beide. mbt. tot merken en geurtjes..eerlijk gezegd is dat in het begin een wilde gok en wat je het lekkerst lijkt want ik kan je van alles aanbevelen, maar smaken en zelfs effecten van de producten verschillen.

Ik stel voor om of een aantal topics door te lezen hier of op youtube te gaan zoeken met de termen beard balm, beard oil en dat soort dingen. Pak een paar biertjes en chips en je hebt genoeg voor een paar avonden aan meningen en reviews.
 
Zojuist mijn eerste bestelling gedaan op mijnbaard.nl. Ben voor de producten van mr. Bear gegaan Wilderness. De zeep olie en balm genomen. Wil ook de Woodsman olie en balm van The Bearded Bastard gaan kopen. Iemand daar ervaring mee?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zojuist mijn eerste bestelling gedaan op mijnbaard.nl. Ben voor de producten van mr. Bear gegaan Wilderness. De zeep olie en balm genomen. Wil ook de Woodsman olie en balm van The Bearded Bastard gaan kopen. Iemand daar ervaring mee?

Yep ;)

Zelf heel tevreden over. Ook de Mr. Bear family gehad en daar prefereer ik Woodland boven Wilderniss maar beiden zijn best lekker vind ik (Y)

Toch ben ik zelf nog een grotere fan van Woodsman, zowel de olie als de balm.
Mijn absolute favoriet is echter Man of the Woods van The Bearded Bastard al is die helaas wel aan de erg prijzige kant :oops:
 
Yep ;)

Zelf heel tevreden over. Ook de Mr. Bear family gehad en daar prefereer ik Woodland boven Wilderniss maar beiden zijn best lekker vind ik (Y)

Toch ben ik zelf nog een grotere fan van Woodsman, zowel de olie als de balm.
Mijn absolute favoriet is echter Man of the Woods van The Bearded Bastard al is die helaas wel aan de erg prijzige kant :oops:
Ja kan alleen de olie vinden van Man of the woods?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Neen hoor. Is een drop-down-menu en dus op dezelfde pagina zie je ook de andere geur ;)
 
Toch goed gezien.:)
Worden ook meteen de volgende producten die ik bestel wil ook de extra grit van Honest Amish bestellen.
 
Banner image
Top