Wat eten we vanavond?

Texman

Koning Baard
Ondanks de warmte heb ik een volledige maaltijd gekookt.
Soep, gebakken aardappels, speciebonen, gehakt, en toe aardbeienroomyogert.
En vanavond eet ik nog wat meloen en reine-claude pruimen.
 

Amens

Baard
Ondanks de warmte heb ik een volledige maaltijd gekookt.
Soep, gebakken aardappels, speciebonen, gehakt, en toe aardbeienroomyogert.
En vanavond eet ik nog wat meloen en reine-claude pruimen.
Die speciebonen vielen wat zwaar zeker? Haha.. sorry! Moest hem even maken. Met dit weer is een warme maaltijd het eerste wat ik over sla.
 

Texman

Koning Baard
Die speciebonen vielen wat zwaar zeker? Haha.. sorry! Moest hem even maken. Met dit weer is een warme maaltijd het eerste wat ik over sla.
Ik zie hem :)(Y). De eerst volgende keer dat ik bij de groenteboer kom zal ik zeggen dat die speciebonen niet te vreten waren, ha, ha.
Weer of geen weer wij koken altijd. Daarnaast mag ik vanwege mijn nierproblemen geen zout en dat betekent dat we alles zelf bereiden van verse producten. In bijna alle producten zit zout. Als je voor het eerst zonder zout moet koken is dat best wel moeilijk en als je ook op je koolhydraten moet gaan letten dan wordt het heel moeilijk.
Maar goed ik ben het al 12 jaar gewend en ook helemaal geen alchohol. :)>
 

Amens

Baard
Ik zie hem :)(Y). De eerst volgende keer dat ik bij de groenteboer kom zal ik zeggen dat die speciebonen niet te vreten waren, ha, ha.
Weer of geen weer wij koken altijd. Daarnaast mag ik vanwege mijn nierproblemen geen zout en dat betekent dat we alles zelf bereiden van verse producten. In bijna alle producten zit zout. Als je voor het eerst zonder zout moet koken is dat best wel moeilijk en als je ook op je koolhydraten moet gaan letten dan wordt het heel moeilijk.
Maar goed ik ben het al 12 jaar gewend en ook helemaal geen alchohol. :)>
Ondanks dat het een opgelegd dieet is, is er natuurlijk helemaal niets mis mee. Wij voegen ook geen zout toe aan het eten en maken ook zoveel mogelijk zelf. Geen medische noodzaak, maar gewoon bewust eten. Alcohol nuttigen we dan wel weer geregeld, helemaal in deze periode is een biertje op het terras zo besteld.
 

zenn

Zware baard
Als het warm weer is hoeft ik zelf ook geen zware maaltijd.
Vanavond maar iets van een wrap maken ofzow.
 

Texman

Koning Baard
Vanmiddag "lekker" in de keuken staan koken. Vanavond heerlijk Pad Thai
Dat heb ik even opgezocht voor degene die niet weten hoe ze dit gerecht moeten maken.
Ik ga het zelf ook eens maken in de zoutloze variant.
 

tijn

Zware baard
Dat heb ik even opgezocht voor degene die niet weten hoe ze dit gerecht moeten maken.
Ik ga het zelf ook eens maken in de zoutloze variant.
Dat is idd enn goed recept moet ik zeggen. Komt goed overeen met de Thaise
 

tijn

Zware baard
Ik begrijp uit de beschrijving dat je i.p.v. kip ook andere ingrediënten kan gebruiken zoals vis e.d.
Je kan met dit gerecht dus lekker variërej

Ik begrijp uit de beschrijving dat je i.p.v. kip ook andere ingrediënten kan gebruiken zoals vis e.d.
Je kan met dit gerecht dus lekker variëren.
Jazeker, met oa garnalen is het ook super lekker, en met voor de liefhebbers met tofu ook erg lekker
 
Banner image
Top