wat denken jullie ervan

Texman

Koning Baard
Realistisch gezien zal het nooit een echte volle baard worden :( . Toch zullen er nog maanden passeren voor ik er een definitieve shape aan geef.
En wordt het geen volle baard , dan doen we zoals bij de melk een "halfvolle baard" of misschien wel een "magere baard" .
Voorlopig ben ik er nog altijd gelukkig mee.
Zolang het goed bevalt ga je gewoon lekker door en mocht het te lang of te slordig worden kan je altijd nog naar de barbier.
Wat het belangrijkst is, is dat het jou een goed gevoel geeft er daar gaat het om :):)>(Y)
 

stefke

Baard
De dagen vliegen voorbij. Alweer tijd voor de 14-daagse update. Ik deed het niet graag , maar toch de snor getrimd. De haartjes kwamen iets te veel over de bovenlip wat problemen gaf bij het eten.
Ik voel dat mijn haren in de baard wel dikker worden (of is het misschien een vals gevoel ?)
Verder blijf ik er gewoon af . Afspraak met de barbier is nog veraf (alhoewel mijn rambo- en gi-joepakje al klaar lag :) )
Hopelijk komen er de volgende maanden nog enkele centimeters bij. En ik zou het bijna vergeten : de foto'sIMG_20210516_105832.jpg IMG_20210516_105848.jpg IMG_20210516_105901.jpg
 

Texman

Koning Baard
De lengte van je baard neem ook aardig toe en je baard ziet er ook steeds mooier uit (Y)(Y)(Y).
Doorgaan ;););).
 

stefke

Baard
En ondertussen zijn we een half jaar verder met de baardgroei. Ik merk een klein verschil tussen mijn profielfoto en deze laatste foto's. Waarschijnlijk ga ik één van de volgende weken de baard een beetje laten fatsoeneren , zonder aan de lengte te komen. En we kijken alvast uit wat het de volgende 3 maanden gaat worden.

IMG_20210630_100729.jpg IMG_20210630_100742.jpg IMG_20210630_100757.jpg
 
Banner image
Top