Ik sluit me aan bij Texman. Komende maanden afblijven en daarna beslissen wat je wilt en/of wat bij je staat.Ik heb altijd een ringbaardje gehad , maar nu heb ik sinds 2 maanden besloten om mijn baard te laten groeien. Advies van ervaren baardmannen kan ik best gebruiken.
Ik zal er binnenkort enkele posten. Niet alleen van de voorkant , maar ook van de zijkant.Ik sluit me aan bij Texman. Komende maanden afblijven en daarna beslissen wat je wilt en/of wat bij je staat.
Goede (baard)reis gewenst. Zou leuk zijn als je zo nu en dan een foto van de voortgang post.
Ik zal er binnenkort enkele posten. Niet alleen van de voorkant , maar ook van de zijkant.
Ik voel me er zo goed bij dat ik besloten heb er tot juli niets aan te doen
Normaal had ik pas tijdens het week-end enkele nieuwe foto's geplaatst. Daar ik met mijn hand toch niet kan werken heb ik tijd met hopen. De haren van mijn snor (?) moest ik constant bijknippen. Maar in een topic las ik dat je ze naar buiten kunt laten groeien. Dit heb ik ter harte genomen.
Ik vind niet dat ie op 10 dagen hard gegroeid is , maar op een ander lijkt het gras ook altijd groener als bij jezelf.Bekijk bijlage 19001 Bekijk bijlage 19002 Bekijk bijlage 19003
Stoer man! Vooral de voorkant ziet er heel dik uit. Laat je het zo 'wild' groeien of ben je van plan de contouren bij te werken?
Ik weet niet wanneer je jarig bent, maar het gaat zeker lukken!IK ga er gewoon voor. Ik hoop mijn 60ste verjaardag te vieren met een mooie baard. Maar ik ben realistisch , ik wacht met geduld het resultaat af.
Wanneer word je 60IK ga er gewoon voor. Ik hoop mijn 60ste verjaardag te vieren met een mooie baard. Maar ik ben realistisch , ik wacht met geduld het resultaat af.