Wanneer naar een barbier.

BikerDude

Stoppelbaard
Hallo Mannûh,

Ben nu 5 weken aan het sparen, baard wel te verstaan, en vroeg mij af wanneer je eigenlijk naar een babier gaat.
Doe je dat tussen tijds om het te laten groeien in het model dat je wilt. Ik heb echt geen idee.
Op dit moment knip in de gekke piek haartjes af, het zijn er maar een paar.

Hoe denken jullie er over, en wat is jullie ervaring.

Alvast bedankt voor julle reactie
 

tijn

Zware baard
Hallo Mannûh,

Ben nu 5 weken aan het sparen, baard wel te verstaan, en vroeg mij af wanneer je eigenlijk naar een babier gaat.
Doe je dat tussen tijds om het te laten groeien in het model dat je wilt. Ik heb echt geen idee.
Op dit moment knip in de gekke piek haartjes af, het zijn er maar een paar.

Hoe denken jullie er over, en wat is jullie ervaring.

Alvast bedankt voor julle reactie
Nou je gaat naar de barbier als jij dat wilt hahahaha. Maar hou er wel rekening mee dat er altijd lengte van je baard af gaat he, er komt daar ( bij de barbier) nooit wat bij. Maar je kan natuurlijk de wanglijn en de halslijn mooi scherp laten maken. De vraag is natuurlijk ook wat voor een baard je wilt hebben, een lange of een korte????
 

Texman

Koning Baard
Als je een korte baard wil en je baard groeit erg hard dan zou je na 6 weken naar de barbier kunnen gaan om de lijnen van je baard strak te laten zetten.
Als je echter een lange baard wil hou dan op zijn minst 3 maanden aan.
 
Dank jullie wel voor de reactie. Het moet een lange baard worden. Dus nog even geduld oefenen. (Y)

Zou pas naar de barbier gaan als je de lengte hebt bereikt die je voor ogen hebt. De barbier kan het dan overal netjes egaal maken en de contouren strak maken (zou je zelf overigens ook moeten kunnen met een baardtrimmer!)
 

Macx

Baardaap
Hallo Mannûh,

Ben nu 5 weken aan het sparen, baard wel te verstaan, en vroeg mij af wanneer je eigenlijk naar een babier gaat.
Doe je dat tussen tijds om het te laten groeien in het model dat je wilt. Ik heb echt geen idee.
Op dit moment knip in de gekke piek haartjes af, het zijn er maar een paar.

Hoe denken jullie er over, en wat is jullie ervaring.

Alvast bedankt voor julle reactie
Ik zou als ik jou was stoppen om die piek haartjes eraf te knippen, je moet als je een wat langere baard wilt gewoon alles laten groeien, die piek haartjes zijn ook erg belangrijk, als deze wat langer worden gaan die gewoon liggen. Als je telkens die piek haartjes eraf knip is dat ten nadele van je baard, althans als je een wat langere en vollere baard wilt hebben. Je moet je schaar alleen voor je snor eventueel gebruiken, voor je bovenlip als je dat zou willen.
 
Banner image
Top