Je mag hem gerust zo hoog zetten maar als je naar je baarddichtheid kijkt zie dat deze net iets lager beter is. Probeer de lijnen wat meer te richten op je mondhoekenGoededag. Ben van plan om mijn baard wat voller te laten groeien. Ben nu vast lijnen aan het zetten. Ik wil na de 8 mm toe. Aangezien ik een goede baardgroei heb is dat voor mij voldoende voor een volle baard.
Is deze lijn van want goed of te hoog?

Ik denk dat ik het zo laat. Als hij voller is loopt de baardwamglijn mooi door tot bovenkant snor. Had dat eerder gehad.Je mag hem gerust zo hoog zetten maar als je naar je baarddichtheid kijkt zie dat deze net iets lager beter is. Probeer de lijnen wat meer te richten op je mondhoeken![]()
Hij is pas 3 mm. Dus met 6 zit het wel dichtIk denk dat ik het zo laat. Als hij voller is loopt de baardwamglijn mooi door tot bovenkant snor. Had dat eerder gehad.
Al gedaan! Jullie hadden gelijk. Lijn was te hoog! Heb hem vanaf mijn mondhoek gehouden. Ziet er veel netter, strakker en natuurlijker uit!Deze wanglijn is te hoog naar mijn smaak maar het is jouw baard. Ik zie de snor liever iets los van de baard staan.
Beter?Je mag hem gerust zo hoog zetten maar als je naar je baarddichtheid kijkt zie dat deze net iets lager beter is. Probeer de lijnen wat meer te richten op je mondhoeken![]()
I vind het beter, maar het gaat erom wat jij vind het is per slot jou baard.Beter?
Dit is inderdaad beterBeter?
.Eens. Goede tip is je mond open houden wanneer je deze lijn bepaald overigens.Beetje lastig te zien zo schuins, maar het lijkt of je kaaklijn iets mag zakken. Wanneer je praat dat dan de lijn van je baard ook nog op je kaak zit en dan niet ergens halverwege je wang zeg maar..
Maar nogmaals, is lastig te zien zo..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En inderdaad het het verknalt. Moet weer opnieuw beginnen. Mijn wanglijn zit hoger dan gedacht. De lijn loopt echter tot bobenkant snor. Ik ga daarvoor. En inderdaad ging lager en lager. Nu vanaf 2 mm weer laten groeien en ik blijf nu echt af voorlopig van de trimmer en sheermesjes!Tip laat je wangen gewoon groeien alleen corrigeren als ze asymmetrisch zijn zo niet afblijven! Want je gaat steeds lager en lager. Ik weet hier alles van.
Prachtig zo een hoge wanglijn.Goededag. Ben van plan om mijn baard wat voller te laten groeien. Ben nu vast lijnen aan het zetten. Ik wil na de 8 mm toe. Aangezien ik een goede baardgroei heb is dat voor mij voldoende voor een volle baard.
Ik bedoel de eerste foto. Heel mooiGoededag. Ben van plan om mijn baard wat voller te laten groeien. Ben nu vast lijnen aan het zetten. Ik wil na de 8 mm toe. Aangezien ik een goede baardgroei heb is dat voor mij voldoende voor een volle baard.
Je hebt gelijk, had alles afgeschoren en dit is het resultaat. Nu nog poosje laten groeienTip laat je wangen gewoon groeien alleen corrigeren als ze asymmetrisch zijn zo niet afblijven! Want je gaat steeds lager en lager. Ik weet hier alles van.