Wachtwoord

OerWout

Baard
Ik ben lijn wachtwoord vergeten en wil account overzetten naar nieuwe telefoon. Al paar keer reset aan gevraagd, maar mail komt maar niet binnen. Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende klotezooi...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Behalve dat je niet zo'n taal tegen @Cowboy uit gaat slaan, is het mijn wens, dat Baardforummers respectvol met elkaar omgaan, maar waarom heb je je niet even in een conversatie met je vraag tot me gewend?
Meestal is een probleem snel te verhelpen, maar dan is het beter om het even aan te geven.

Stuur me even een bericht met de kwestie, waar je tegen aanloopt en verontschuldig je even bij @Cowboy dan bekijken we het even.
Nu is de privacy van forumleden wel zo sterk afgeschermd, dat ook ik geen wachtwoorden kan (en wil) zien, maar ik wacht je conversatie-bericht af.
 

Giant

Zware baard
Helemaal mee eens!! (Y)(Y)
Past niet bij onze manier van communiceren.
Internet-trol.
Laten we het vooral gezellig en leuk houden hier en ons hier niet door laten ontmoedigen, er is al genoeg sores en trammelant in deze wereld.
Mee eens. Dit is een gezellig forum en dat moet zo blijven. Je kunt van mening verschillen maar laat elkaar in hun waarde. En dat gebeurt gelukkig hier ook!
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het jammer dat dit soort dingen gebeuren :eek:. Gelukkig heeft onze @prof hier heel goed op gereageerd en ook nog een mogelijkheid geboden voor excuses te maken. Zelf had ik al een tijdje mijn bedenkingen :confused:.
Gelukkig hebben we hier een leuke club mensen die elkaar respecteren(Y).
Laten we dat vooral zo houden :).
 

Boof72

Volle Baard
Ik snap zo iets nooit, maar dat zal het aard van het beestje wel zijn.
Waarom zo tekeergaan tegen iemand als het even niet gaat zoals jij wil.
Volgens mij heb je dan een heel zwaar leven als dit je "normale" gedrag is.

Daarom hanteer ik altijd die in mijn handtekening staat geschreven. :D
 
Banner image
Top