WAAROM?

Zwollenaar

Zware baard
Ik zie hier baarddragers meestal - zo niet altijd - in combinatie met spectaculaire motoren exclusieve whiskey en dure sigaren. En vaak
aan de barbecue Een hoog macho gehalte dus..
Waar blijft de zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebber? Nu weet ik wel, dit is evenzeer een gemeenplaats maar dan toch,
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De meeste baarddragers zijn..............mannen pur sang en dus per definitie macho's ;)

Niet dat ik iets tegen zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebbers heb, maar volgens mij zijn ze erug zeldzaam :cool:
 

GlennBG

Volle Baard
@Zwollenaar
Ik snap wel ongeveer jouw punt...
Ik denk dat het stereotype waar jij op duid niet zozeer op een (hippe) baardensite zal terechtkomen evengoed. Die zijn niet zozeer bezig met het uiterlijk lijkt mij zonder daarbij nu iedereen over een kam te willen scheren...
Dat laatste woord neem ik met tegenzin in de mond. :confused:

Ik ben in ieder geval blij met jouw aanwezigheid als tegenwicht voor al het BBQ/motoren/sigaren/whiskey geweld! (Y) :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ik zie hier baarddragers meestal - zo niet altijd - in combinatie met spectaculaire motoren exclusieve whiskey en dure sigaren. En vaak
aan de barbecue Een hoog macho gehalte dus..
Waar blijft de zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebber? Nu weet ik wel, dit is evenzeer een gemeenplaats maar dan toch,

Zoals ik als eens eerder geschreven heb, ben ik ook een fanatiek motorrijder geweest.:)>
Maar ben ook een watje hoor, jullie denken vaak dat je om de baard commentaar krijgt. Nou je moest eens weten wat ik mijn leven lang al om mijn oren geslingerd krijg.

Ik ben tussen de vrouwen opgegroeid, en heb een hobby waar ik me totaal niet voor schaam. Helemaal omdat ik er schilderijen van maak en de mensen die er naar kijken heel dicht op het doek moeten kijken hoe het gemaakt is.
Ik borduur namelijk, zo fijn dat je niet eens ziet dat het zijde is. Een schilderij doe ik ruim een jaar over.

Zo, dus niet iedereen is een macho :p

Ik heb alleen een nadeel, als iemand wat mooi vind, geef ik het zo weg.
Dus heb altijd plaats om weer wat nieuws neer te hangen.:rolleyes:
 

Redbeard

Stoppelbaard
Haha heb niet een een motor rijbewijs:( whiskey Vink al helemaal niks :eek: sigaartje fijn op zijn tijd :cool: en bbq mag van mij het hele jaar wel door :). Maar mag ook wel graag aan het water staan met een hengeltje en loop ook wel met een mooie roze verschoningstas van mijn dochters(tweeling):p owjah en ik zorg voor de stijling van de huis :)> ik heb ook mijn vrouwelijke kanten:D
 

Bijlagen

  • 14859789293562014562428.jpg
    14859789293562014562428.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 17

JeroenP

Volle Baard
Baard maakt je sowieso enorm mannelijk. Er word toch anders naar je gekeken. Of het nu in een geitenwollensokken gemeenschap is of ergens anders....
 

Ger

Baard
Ik zie hier baarddragers meestal - zo niet altijd - in combinatie met spectaculaire motoren exclusieve whiskey en dure sigaren. En vaak
aan de barbecue Een hoog macho gehalte dus..
Waar blijft de zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebber? Nu weet ik wel, dit is evenzeer een gemeenplaats maar dan toch,

Zelfs deze twee "zachtaardige baardmannen" gaan wel wat macho door de bocht.


 

Texman

Koning Baard
Ik zie hier baarddragers meestal - zo niet altijd - in combinatie met spectaculaire motoren exclusieve whiskey en dure sigaren. En vaak
aan de barbecue Een hoog macho gehalte dus..
Waar blijft de zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebber? Nu weet ik wel, dit is evenzeer een gemeenplaats maar dan toch,
Wat een leuke vraag:)
Ik ben mij niet zo bewust van dat hoge macho gehalte. Ook ben ik er niet zo mee bezig. Ik merk het wel aan de reacties van anderen. Het is vooral de baard die je extra mannelijk maakt. Dat merkte ik toen ik lang geleden mijn baard liet staan. Het gaf mij in ieder geval een erg goed gevoel.
Ik pas maar gedeeltelijk in jouw macho plaatje want ik drink nul komma nul niks alcohol en roken doe ik ook niet. Ik heb jaren lang gezwommen en getraind in fitnesscentra en door gezonde voeding heel veel weten te bereiken. Roken en drinken passen daar voor mij niet bij. Fitness en trainen met zware gewichten is natuurlijk ook macho.
Dus op een andere manier pas ik toch wel in het plaatje.
Leuk.
 

Texman

Koning Baard
De meeste baarddragers zijn..............mannen pur sang en dus per definitie macho's ;)

Niet dat ik iets tegen zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollenokken lopende baardenliefhebbers heb, maar volgens mij zijn ze erug zeldzaam :cool:
Klopt, het zijn de hippies uit de jaren 60 en 70.
En buiten het feit dat ze zachtaardig, vegetarisch, theedrinkend waren hielden zo ook van drugs en rock & roll en hielden van bloemen, vlinders en vrije liefde.
Het was een mooie tijd. Heel wat anders dan de hipsters van deze tijd. Ook leuk maar een beetje te veel op het uiterlijk gericht.
Wie heeft er nog een hanekam was ook een tijdje in (punk).
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Klopt, het zijn de hippies uit de jaren 60 en 70.
En buiten het feit dat ze zachtaardig, vegetarisch, theedrinkend waren hielden zo ook van drugs en rock & roll en hielden van bloemen, vlinders en vrije liefde.
Het was een mooie tijd. Heel wat anders dan de hipsters van deze tijd. Ook leuk maar een beetje te veel op het uiterlijk gericht.
Wie heeft er nog een hanekam was ook een tijdje in (punk).
De hipsters van tegenwoordig ken ik veelal als zachtaardige, mode-gerichte, serieuze personen met enige hang naar het verleden. De hippies daarentegen vond ik een losgeslagen stel, LSD-trippende malloten zonder enig gevoel voor de realiteit en met een totaal gebrek aan toekomstvisie.
Het verbaasd me steeds weer, dat de rebellen van weleer hun gobelin-jasjes, leren jacks en parka's weggooien en besmuikt lachen, als men ze eraan herinnert, dat ze ooit Rocker, Hippie, Nozem, Mod of Punker waren, omdat ze momenteel als politicus, captain of industry, bankdirecteur of bestuurslid bij een zorgverzekeraar hun vroegere idealen verloochenen en de maarschappij corrumperen.
 

Texman

Koning Baard
De hipsters van tegenwoordig ken ik veelal als zachtaardige, mode-gerichte, serieuze personen met enige hang naar het verleden. De hippies daarentegen vond ik een losgeslagen stel, LSD-trippende malloten zonder enig gevoel voor de realiteit en met een totaal gebrek aan toekomstvisie.
Het verbaasd me steeds weer, dat de rebellen van weleer hun gobelin-jasjes, leren jacks en parka's weggooien en besmuikt lachen, als men ze eraan herinnert, dat ze ooit Rocker, Hippie, Nozem, Mod of Punker waren, omdat ze momenteel als politicus, captain of industry, bankdirecteur of bestuurslid bij een zorgverzekeraar hun vroegere idealen verloochenen en de maarschappij corrumperen.
Ja, daar heb je een punt.
 

ArjanvdS

Baard
Ik help mee in de huishouding, rij alleen een fiets en een bedrijfsbus (koerier), drink geen alcohol, heb nog nooit gerookt, bbq misschien 1 á 2x per jaar... :rolleyes:
Maar ik heb geen geitenwollen sokken in mijn kast, drink wel af en toe thee (liefst icetea, maar koffie smaakt gewoon beter haha) :D(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ik zie hier baarddragers meestal - zo niet altijd - in combinatie met spectaculaire motoren exclusieve whiskey en dure sigaren. En vaak
aan de barbecue Een hoog macho gehalte dus..
Waar blijft de zachtaardige; vegetarische, theedrinkende en op sandalen met geitenwollen sokken lopende baardenliefhebber? Nu weet ik wel, dit is evenzeer een gemeenplaats maar dan toch,
Motorrijden met sandalen aan schakelt niet echt lekker,geitenwollensokken zijn heerlijk in de winter en thee hou ik niet zo van,ben meer voor lekkere bak sterke koffie zonder suiker en melk.
Maar er zijn zat baarddragers die ook zo leven als jij doet zwollenaar.
Maar dat geeft toch niet bbq kan ook vegetarisch en alleen uitkijken met sandalen voor als er kolen naast vallen.
Voor de rest ben je een prima gast met een, heel belangrijk dit mooie baard.

P.S ik rook ook geen sigaren:)
[DOUBLEPOST=1511074701][/DOUBLEPOST]
Baard maakt je sowieso enorm mannelijk. Er word toch anders naar je gekeken. Of het nu in een geitenwollensokken gemeenschap is of ergens anders....
Ja is jezus niet begonnen met die trend,baard en sandalen
[DOUBLEPOST=1511074915][/DOUBLEPOST]
De hipsters van tegenwoordig ken ik veelal als zachtaardige, mode-gerichte, serieuze personen met enige hang naar het verleden. De hippies daarentegen vond ik een losgeslagen stel, LSD-trippende malloten zonder enig gevoel voor de realiteit en met een totaal gebrek aan toekomstvisie.
Het verbaasd me steeds weer, dat de rebellen van weleer hun gobelin-jasjes, leren jacks en parka's weggooien en besmuikt lachen, als men ze eraan herinnert, dat ze ooit Rocker, Hippie, Nozem, Mod of Punker waren, omdat ze momenteel als politicus, captain of industry, bankdirecteur of bestuurslid bij een zorgverzekeraar hun vroegere idealen verloochenen en de maarschappij corrumperen.
Ja zeker ja,dat heb je goed en daar zullen vele het mee eens zijn.
[DOUBLEPOST=1511075121][/DOUBLEPOST]
Zelfs deze twee "zachtaardige baardmannen" gaan wel wat macho door de bocht.


Aan de sint te zien rookt die een doos sigaren per dag in tegenstelling tot de spierwitte baard van onze vriend de kerstman
 
Banner image
Top