K9Beard
Baard
Ik zeg: doen! Mooie Harley op de bar voor de ambiance...Ik heb ooit het idee gehad om een BBQ restaurant te beginnen, waar de bediening zou bestaan uit mannen met baarden, bluejeans, zwart t-shirt, redrock boots en leren schort.
Ik zeg: doen! Mooie Harley op de bar voor de ambiance...Ik heb ooit het idee gehad om een BBQ restaurant te beginnen, waar de bediening zou bestaan uit mannen met baarden, bluejeans, zwart t-shirt, redrock boots en leren schort.
Ik zeg: geef geld!Ik zeg: doen! Mooie Harley op de bar voor de ambiance...
Je zou ook kunnen vragen wat ze zouden aanraden aangezien je wel graag een baard wilt, dan neem je de adviezen te harte en kun je voor jezelf beslissen er wel of niets mee te doen. Mensen die echt dicht bij je staan hebben doorgaans vaak het beste met je voor..
Fijn dat het goed gaat met je baard volhouden dusMijn dochters vroegen een paar keer (na even een weekje niet scheren) of ik geen baardje wilde laten staan "want ik denk dat het je goed staat".
In oktober was mijn echtgenote een week weg en zat er ineens een grijs baardje onder de kin.
Inmiddels is iedereen er aan gewend en ben ik zelf ook happy met het resultaat (en de positieve reacties)
Het onderhouden kost wat meer tijd, maar dat heb ik er voor over.

Oh, dat komt wel goed. Het zal ivm mijn werk geen vikingbaard worden, maar een gedistingeerde kinwarmer. ➿Fijn dat het goed gaat met je baard volhouden dus![]()
Отличный пост! В любом случае, здесь также кроется причина, по которой люди выбирают стиль "ради себя".Причина 1: Мне надоело бриться два раза в неделю.
2-е: меня тоже утомило это детское личико.
3-й: женщины входят)
4-й способ: средство отпугивания собак, но оно совершенно не работает. Но должен сказать, с тех пор моя жена стала лучше слушаться.
5. Наконец-то меня стали воспринимать всерьез как мужчину, или мне так кажется.
Вы полностью согласны со своей естественной идеей. Pour moi, la barbe, c'est l'acceptation de soi, de qui l'on est au naturel. Это всё ещё вопрос возрождения в соответствии со стандартами навязанного предприятия, или даже в мире это вопрос успеха и стандартизации.
Плюсом является форма медитации. Ритуал барбекю – омовение, обмазывание, нанесение масла – способствовал недавнему спариванию и началу вечера. Это ритуал, частью которого вы являетесь.
Не волнуйтесь, это вопрос свободы интерьера и гармонии в способе его реализации. Кроме того, есть и дополнительные преимущества, которые вы можете упомянуть.