Waarom een baard?

stefke

Baard
Ik heb me eigenlijk nooit graag geschoren. Meestal hield ik het bij een sik of een ringbaardje , maar liet hem nooit echt lang worden. Ondertussen werd ik ook al kaal op mijn hoofd. En omdat ik altijd zeurde over mijn overgebleven haar zeiden mijn vrienden op een keer : doe je haar dan af. Zo gezegd , zo gedaan. Alleen de baard en snor bleven.
Onlangs zag ik een foto van iemand zonder haar met een baard. Ik wist op slag wat ik wilde en nu zijn we aan het sparen. Waarschijnlijk spelen de midlife-hormonen hierbij ook wel een rol.
En eerlijk gezegd : ik heb me in weken zo goed niet gevoeld. Op mijn leeftijd moet je de lat ook niet te hoog leggen , maar ik ben blij met de groei die ik nog krijg.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb me eigenlijk nooit graag geschoren. Meestal hield ik het bij een sik of een ringbaardje , maar liet hem nooit echt lang worden. Ondertussen werd ik ook al kaal op mijn hoofd. En omdat ik altijd zeurde over mijn overgebleven haar zeiden mijn vrienden op een keer : doe je haar dan af. Zo gezegd , zo gedaan. Alleen de baard en snor bleven.
Onlangs zag ik een foto van iemand zonder haar met een baard. Ik wist op slag wat ik wilde en nu zijn we aan het sparen. Waarschijnlijk spelen de midlife-hormonen hierbij ook wel een rol.
En eerlijk gezegd : ik heb me in weken zo goed niet gevoeld. Op mijn leeftijd moet je de lat ook niet te hoog leggen , maar ik ben blij met de groei die ik nog krijg.
Goed bezig @stefke (Y)(Y)(Y), ga zo door;).
 
Ik heb me eigenlijk nooit graag geschoren. Meestal hield ik het bij een sik of een ringbaardje , maar liet hem nooit echt lang worden. Ondertussen werd ik ook al kaal op mijn hoofd. En omdat ik altijd zeurde over mijn overgebleven haar zeiden mijn vrienden op een keer : doe je haar dan af. Zo gezegd , zo gedaan. Alleen de baard en snor bleven.
Onlangs zag ik een foto van iemand zonder haar met een baard. Ik wist op slag wat ik wilde en nu zijn we aan het sparen. Waarschijnlijk spelen de midlife-hormonen hierbij ook wel een rol.
En eerlijk gezegd : ik heb me in weken zo goed niet gevoeld. Op mijn leeftijd moet je de lat ook niet te hoog leggen , maar ik ben blij met de groei die ik nog krijg.
Succes met je baardreis !
 

Wilfred

Baard
Waarom een baard? Waarom niet!
Altijd al een ring baardje gehad, soms kort en soms wat langer.
De wangen altijd geschoren.
Sinds kort een nieuwe fase in mijn leven ; scheiding na 20 jaar huwelijk. Bedrijf bijna failliet, huis bijna kwijt etc etc.
En ik dacht nu gaat ie komen, weg scheerapparaat en let it grow . Toe aan een nieuwe start met baard.
Stiekem ook altijd benieuwd geweest hoe het zou staan en dat gaan we nu meemaken yeah.
Niet vanuit hipster overwegingen maar omdat het kan hahaha.
En wees gerust de baard blijft in welke vorm dan ook.
 
Waarom een baard? Eigenlijk altijd al vanaf de puberteit een baard bewonderd en af en toe geprobeerd een te groeien. Toch was ik toen er nog niet klaar voor, bang voor de meningen van anderen.

Nu 4 maandjes bezig, ook door het thuiswerken is her heerlijk om niet constant commentaar over de awkward stages te krijgen. Nu tot nu toe oral positieve commentaar gehad, enkelen negatief wat alleen maar motiveerd.

En zoals iedereen denk ik wel dat je te snel hecht aan een baard, het voelt dan toch wel lekker dat haar!

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 

JackL78

Zware baard
Ik ben weer begonnen met het groeien van een baard omdat het me toch wel weer trekt. Het stond me wel erg goed . Mijn vrouw dacht er een bepaald moment wel anders over . Ze vond hem op het laatst te lang.

3 jaar geleden m’n baard afgeschoren en eigenlijk, als ik er op terug kijk, wel spijt er van gehad.
 

Giant

Zware baard
Ik ben weer begonnen met het groeien van een baard omdat het me toch wel weer trekt. Het stond me wel erg goed . Mijn vrouw dacht er een bepaald moment wel anders over . Ze vond hem op het laatst te lang.

3 jaar geleden m’n baard afgeschoren en eigenlijk, als ik er op terug kijk, wel spijt er van gehad.

En hoe denkt je vrouw er nu over?
 
Banner image
Top