Waar zijn de echte Barbiers

Danyael74

Stoppelbaard
Beste Baard mannen


Via deze weg moet ik even wat stoom kwijt over Barbiers :(:(:(

Sinds een kleine 3 jaar draag met veel trots een baard en persoonlijk vindt ik me zelf er ook beter uit zien
met Baard dan zonder :):).
En kan soms groen en geel zien van jaloezie als ik iemand tegen kom met een mega mooie baard ,die netjes en verzorgd er uit ziet
en dan een knikje van wederzijdse erkenning en respect voor elkaars baard maakt mn dag helemaal goed :):)

Nu heb ik de pech dat ik in een kleine 3 jaar tijd 6 of 8 verschillende Barbier stoelen heb gezeten en helaas meerdere keren bij thuis komst eens goed de baard bekijk en dan een golf van teleurstelling krijg.

* Ongelijke baard hiel met hoogte verschil
* Baard hiel links rechte form rechts ronde form
* Barbier schiet uit met tondeuse en een hap in de baard en vervolgens weg moffeld door borstel trucje
* Snor verkloten
* Barbier vertellen wat je wilt en vervolgens doet deze heel iets anders
* Na het thuis douchen en dan hangt er een stuk keel baard onder de geknipte baard uit

Durf het bijna niet te zeggen ( En ja dit is schelden in de Baard Kerk) dat veel kappers zich Barbier noemen en weinig kaas hebben gegeten van Baarden :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Zo dit lucht op ......... ben blij dat ik ff kwijt kon
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat klopt, want het is al enige tijd een groeimarkt, dus zijn er vele amateurs en ongeïnteresseerde kappers aan mee gaan doen.
Of zelf bijwerken of een goede barbier proberen te vinden.
Kijk eens bij het topic over ervaringen met barbiers hier op het Baardforum en dan vind je zeker een serieuze en goede barbier bij je in de buurt.
 
Banner image
Top