Waar kan je dit product (nog) kan kopen?

K9Beard

Baard
Iedereen kent dit wel: je hebt een favoriet (baard)product of lekker geurtje, wat ineens niet meer verkrijgbaar is. Het zou verboden moeten worden, denk ik altijd, maar goed, shit happens.

Vandaar deze forum post om te checken of
• iemand nog wegen en (web)winkels weet;
• iemand wensen kan vervullen, omdat hij nog potje te hebben staan;
• iemand een goed alternatief weet.

Geen flauw idee of dit al een forum post is, maar in elk geval niet gecentraliseerd, zag ik.
 
Laatst bewerkt:

K9Beard

Baard
Om maar even af te trappen: ik gebruik sinds jaar en dag al producten van Bossman.
(lees: the 'Gold' versie baardbalsem, baardpomade, baardconditioner)
Laatste bestelstation was thealphamen.nl. Maar zelfs daar staat enkel nog de baardbalsem op de site, maar is ook 'out of stock'.

Weet iemand nog een ander adres?
 

Texman

Koning Baard
Ik lees bij "Mijn Baard" dat zij geen Bossman producten meer verkopen i.v.m. de EU cosmetica wetgeving. Dus ik vrees dat dat voor andere leveranciers ook geldt :(:(:)>.
 

K9Beard

Baard
Brussel... 'tuurlijk. Ik had het kunnen weten. :rolleyes:
Als we weer bepaalde gelden, geneugten of gerieven moeten inleveren, dan kan je er donder op zeggen dat onze morele 'overlords' uit Brussel 't hebben verzonnen.

Was een heerlijke geur: bossig, maar niet te indringend.
Geweldige combi de balsem met een tikkie pomade voor de wilde haartjes.

Alternatieven, iemand?
 

Nib85

Volle Baard
Brussel... 'tuurlijk. Ik had het kunnen weten. :rolleyes:
Als we weer bepaalde gelden, geneugten of gerieven moeten inleveren, dan kan je er donder op zeggen dat onze morele 'overlords' uit Brussel 't hebben verzonnen.

Lijkt me hetzelfde verhaal als met Beardbrand en Honest Amish (al is die laatste wel weer verkrijgbaar her en der zag ik) en ongetwijfeld nog meer Amerikaanse merken.

Hier roepen we allemaal altijd heel hard dat we natuurlijke producten willen en doen we aan “naming and shaming” van producten van producten die de verkeerde stoffen er in hebben.
Om dat te controleren moet je natuurlijk wel eens ingrediënten lijst hebben en wat ik heb begrepen hebben “de Amerikanen” daar niet altijd zin in om het door te geven.

Zal ik wel de moraalridder zijn, maar ik vind het best een goede regel. :eek:
 

Nib85

Volle Baard
Ik herken je frustratie trouwens wel…

Het is onwijs balen als je lievelings olie/balsem/wax opeens niet meer verkrijgbaar is.
 

beardedbcare

Stoppelbaard
de wetgevingen zijn aan het veranderen in amerika en ook daar gaat alles strenger worden.
we zijn nu iets meer dan een jaar bezig met Honest Amish in te voeren met een EU goedkeuring.
we hebben gemerkt dat de producten nog altijd super geliefd zijn in de EU en hopen dit dan ook mogen verder te zetten :)
 
Banner image
Top