Waar ben je mee baardzig!?

zenn

Zware baard
'K dacht misschien wel leuk om te weten waar iedereen nu specifiek mee bezig is qua baard.

Momenteel focus 'k mij op het uitgroeien van de mondhoekharen na het zien van een Greg Berzinsky filmpje; deze kortwiekte ik eens in de zoveel tijd omdat deze bij lichtblond zijn (net zoals m'n soulpatch) en dus heel erg opvallen. Nu lekker laten gaan, zodat 'k de bovenste helft bij de snor kan pakken en de onderste helft omlaag... Dus lichtblonde strepen door een donker blonde baard!? Het gaat alleen niet zo snel, ze zijn nog maar pas 3-4 cm ofzow. :D

En jullie?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Onderweg naar het binnenkort bereiken van de Feard en overdenken, waarom ik gisteren twee centimeter van mijn snorpunten heb afgeknipt, omdat ik het een pluizig zooitje begon te vinden.
Geen paniek, want van midden snor tot punt is aan beide kanten nu nog 9 cm.
 

Weeble

Volle Baard
'K dacht misschien wel leuk om te weten waar iedereen nu specifiek mee bezig is qua baard.

Momenteel focus 'k mij op het uitgroeien van de mondhoekharen na het zien van een Greg Berzinsky filmpje; deze kortwiekte ik eens in de zoveel tijd omdat deze bij lichtblond zijn (net zoals m'n soulpatch) en dus heel erg opvallen. Nu lekker laten gaan, zodat 'k de bovenste helft bij de snor kan pakken en de onderste helft omlaag... Dus lichtblonde strepen door een donker blonde baard!? Het gaat alleen niet zo snel, ze zijn nog maar pas 3-4 cm ofzow. :D

En jullie?

Ik ben bezig deze juist kort te houden, omdat deze haren naar binnen groeien en mijn snor anders op een kledinghanger lijkt.
Verder de wangetjes een klein beetje bijhouden en de rest laten groeien.
 

Boof72

Volle Baard
Meer lengte onder de kin, maar het staat stil volgens mij , heel frustrerend:(
Wel het idee dat het steeds dikker wordt doordat de lengte dus krult en weer terug groeit.
En om de föhn te gaan gebruiken zie ik niet zo zitten. Maar goed..... lekker doorgaan en hopelijk zakt de krul op den duur toch naar beneden..
 
Banner image
Top