Vraagje over baardbalsem

Ruben

Baard
Hallo :)

Ik zat rond te kijken op Mijnbaard en ik vroeg me af; Is baardbalsem goed voor je baard? En hou je dan niet de hele dag een ontzettend vette baard? :p

Groetjes!
 

BotteRik

Baard
Ik heb geen last van een vette baard. Vind het juist heerlijk die baardbalsem. Verzorgd en geeft een lekkere mannelijke geur. Ik gebruik honest amish
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Balsem is iets minder "sterk" dan wax (andere producten zoals bijenwas in wax) maar in principe, afhankelijk van het merk, blijft balsam niet "vettig" na aanbrengen in de baard ;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Erg persoonlijk qua smaken naar geur en "hold" toe natuurlijk ;)

Zelf gebruik ik (omdat houtgeuren mijn favorite zijn) de DGSC-balsem "the woods" of met iets minder geur maar meer "hold" Mr. Bear Family "Woodland" ;)

Maar er zijn een hele massa andere die vast even goed werken en ruiken dus uitproberen is de boodschap ;)
 

Ruben

Baard
Erg persoonlijk qua smaken naar geur en "hold" toe natuurlijk ;)

Zelf gebruik ik (omdat houtgeuren mijn favorite zijn) de DGSC-balsem "the woods" of met iets minder geur maar meer "hold" Mr. Bear Family "Woodland" ;)

Maar er zijn een hele massa andere die vast even goed werken en ruiken dus uitproberen is de boodschap ;)

Ik zal nog ff goed rondkijken! Ik weet uberhaupt niet eens of het wel nodig is bij mijn huidige baardlengte..
 

zenn

Zware baard
'K gebruik balsam voor de 'opspringerige sprietjes' en ook in de snor omdat 'k wax als lijm aan vind voelen, staat ie helemaal strak enzow.
Voelt niet vettig aan, mits je een normale hoeveelheid gebruikt. Ze zeggen dat je balsam als combi moet zien van wax & olie.
Heb een aantal verschillende liggen; dagelijks geurloze balsam van Honest Amish en op special occasions Barbam of Reuzel.
 

Dre

Baard
Hallo :)

Ik zat rond te kijken op Mijnbaard en ik vroeg me af; Is baardbalsem goed voor je baard? En hou je dan niet de hele dag een ontzettend vette baard? :p

Groetjes!
Ik krijg geen vette baard hiervan.......wél 2 x per weel efffff wassen
 
Banner image
Top