Vraag over mijn baardgroei

jan12

Stoppelbaard
Goedenavond, afgelopen week heb ik besloten om een keer te proberen me baard te laten staan. Alleen kwam ik er jammer genoeg snel achter dat me baard op sommige plekken een stuk minder hard groeit en maar een aantal haartjes vertoond zoals te zien op de foto’s. Ik ben 19jaar en heb me gezichtsbeharing nu voor 3dagen niet geschoren, mijn vraag is dan ook ga ik een volle baard kunnen groeien, of is dit niet mogelijk?

met vriendelijke groeten,
Jan
 

Bijlagen

  • 210CCEAE-7F35-4178-918C-4E4FD40A0CC5.jpeg
    210CCEAE-7F35-4178-918C-4E4FD40A0CC5.jpeg
    485,2 KB · Weergaven: 112

Kevin91

Baard
Op 1 week tijd kan je weinig zeggen over je baargroei man.
Sommige haartjes hebben meer tijd nodig dan anderen daarom dat de meesten het ongeveer 3 maanden laten groeien maar bij iedereen is de haargroei anders natuurlijk.

Ik zou het persoonlijk gewoon een tijd geven om het te laten groeien
 

Texman

Koning Baard
Ha @jan12 ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik begrijp dat je graag je baard wil laten staan maar 3 dagen is echt te kort om een goed oordeel te kunnen geven.
Je hebt op zijn minst 3 maanden van groeien nodig om een goed beeld van je baardgroei te krijgen.
Daarnaast is er nog een ander ding en dat is je leeftijd. Je bent nog erg jong en op jou leeftijd is de baardgroei vaak nog niet volledig op gang gekomen.
Dat wil niet zeggen dat je nu gelijk weer de scheergerei moet pakken.
Mijn advies:
Kijk het gewoon een tijdje aan om te zien wat het wordt. En als je het niets vind probeer het dan over een paar jaar nog een keer.
Je hebt zeker wel potentieel dat kan je zien aan het front van je baard dat zich al duidelijk toont.
Hou ons maar op de hoogte zodat we je kunnen adviseren.
Succes Texman :)>
 

jan12

Stoppelbaard
Goedemorgen, en dank voor alle reacties!
Ik ga het advies van Texman volgen om het een tijdje te laten staan en als het niks wordt later een poging te doen. De baard hoeft van mij nu nog niet op deze leeftijd(al zou het wel mooi meegenomen zijn), maar er werd mij door mijn vader en vriendin verteld dat ik daar helemaal geen baardgroei ging krijgen. Dus dat het lege plekken zouden blijven daarom dat ik de vraag hier op het forum heb gezet. Maar ik maak hieruit op dat dit niet het geval gaat zijn (hopelijk)

Ik hou jullie up to date!

Nogmaals bedankt voor alle reacties,
Jan
 

Diederik

Volle Baard
Hi Jan,

Welkom!
Een baard is een raar ding: ze zijn allemaal verschillend! In vorm, dichtbehaardheid, kleur én de leeftijd waarop je bent als hij (al dan niet) voller wordt.
Ik was ruim achterin de 20 toen ik dacht dat het wel eens wat zou kunnen worden. Daarvoor: dons en vlashaar.

Gewoon even aankijken nu en je pa en vriendin negeren :)

succes!
Diederik
 

Giant

Zware baard
Welkom,
Gewoon een paar maanden geduld hebben.
Het is voor iedereen afwachten hoe een baard/snor zich ontwikkeld.
Anders over een tijdje een nieuwe poging wagen.

Op mijn 18e begon in met mijn snor en dacht toen ook dat deze niets zou worden.
 

Freerider

Baard
Ik zie in elk geval een prima basis voor een Van Dyke of balbo baardstijl!
Zoek maar eens naar voorbeelden, genoeg celebs die een variant er van dragen, zoals johnny depp, die acteur die tony stark speelt, etc


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
zo te zien ben je nog vrij jong en moet het zich nog meer ontwikkelen. gewoon voor nou lekker beetje 5mm laten staan ofzo en beetje bij trimmen 1 a 2 keer per week.
[DOUBLEPOST=1600270650][/DOUBLEPOST]
Welkom,
Gewoon een paar maanden geduld hebben.
Het is voor iedereen afwachten hoe een baard/snor zich ontwikkeld.
Anders over een tijdje een nieuwe poging wagen.

Op mijn 18e begon in met mijn snor en dacht toen ook dat deze niets zou worden.
mijn baardgroei word elk jaar iets voller heb ik het idee en ben 29. 2 jaar geleden was het nog wat dunner en iets minder vol.
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op dit leuke en leerzame forum Jan. Voorlopig even laten groeien en kijken hoe de baard zich ontwikkeld. Een volle baard zal er waarschijnlijk niet direct inzitten maar je kunt dan wel zien welke mogelijkheden je nu wel hebt. Zoals @Freerider al aangaf zijn er meer baardstijlen dan alleen de volle baard. :cool:Succes en vooral veel plezier. (Y):)>
 
Banner image
Top