Vpn voor je internet verbinding?

VPN nodig of niet?

  • Ja, het is nodig!

    Votes: 1 25,0%
  • Nee, het is niet nodig!

    Votes: 0 0,0%
  • Ik vind het wel best zo.....

    Votes: 3 75,0%

  • Total voters
    4

Yainderidoo

Zware baard
Hallo Baardmannen, ik wou weten of er hier meer mensen het nut inzien van vpn voor je internet verbinding.
Waarom niet en waarom wel?
Ik gebruik het al een aantal jaren en doe zo veel mogelijk om privacy te beschermen. Alleen het word steeds moeilijker gemaakt door al de apparaten waarmee we omringd worden. Het is er overigens ook voor je smartphone.
Ik las net deze blog:

https://nordvpn.com/nl/blog/christmas-gifts-that-spy-on-you/

Dit is een voorbeeld hoe ver het gaat.
Ik ben benieuwd!

Yainderidoo

ps...mochten jullie stemmen vertel dan ook aub. in een post waarom.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik vind het wel best zo, ik heb mezelf hier nooit in verdiept dus ik weet er te weinig vanaf om mijn mening te onderbouwen over waarom wel of waarom niet :rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ik gebruik de browser van Opera deze heeft een ingebouwde VPN die je kan inschakelen.
Soms maakt het de boel nogal traag.
 

Carlstein11

Volle Baard
Ik gebruik NordVPN al ongeveer een jaar. En het bevalt me prima.
Gebruik het voor Netflix usa en als ik iets download.
Dan blijf mijn eigen ip adres verborgen.
Als ik dat niet zou doen weet ik niet of ik wel een VPN nodig zou hebben.
Ik gebruik geen fuckbook etc dat scheelt al een hoop ellende.
 
Als je via een hotspot het internet op gaat, dus bijvoorbeeld op het vliegveld of de wifi in je hotel of de camping dan is het zeer aan te raden om een vpn te gebruiken. Via je eigen verbinding thuis zou je het kunnen doen maar het vertraagt je verbinding enorm en je zou je kunnen afvragen waarom je het wilt. Je hoeft niet de illusie te hebben dat je dataverkeer niet op de een of andere manier gevolgd word.

Ik ben wel benieuwd waarom je wil weten waar we op stemmen. Tot zover heb ik altijd VVD gestemd maar ik zit er over te denken om niet meer te gaan stemmen. Het politieke gedraai om de brij, het vreselijke toneel en het voor de gek houden van iedereen gaat me steeds meer tegen staan.
Zo! Dat ben ik weer kwijt.




Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Knulletje

Zware baard
Ik vind het wel best zo! Ik gebruik privé alleen mijn mob. telefoon om het internet op te gaan. Iets downloaden doe ik niet vaak en social media heb ik ook niet. Waarom zou ik VPN gebruiken?
 

zenn

Zware baard
Ondanks 'k privacy belangrijk vindt, met name alle info die wordt vergaderd door o.a. surf gedrag, geen VPN. Voor online gaming werkt het gewoon niet lekker, ivm IP naar server en weer terug. 'K heb een paar browser plugins e.d. runnen en m'n OS instellingen zoveel mogelijk aangepast zodat die wel wat beschermen. Ook weiger 'k te betalen voor VPN en al zijn sommige VPN verbindingen gratis; er wordt niet altijd vermeld wat die bedrijven die het mogelijk maken met je info doen of hoe ze er mee omgaan als onze regering er om zou vragen.
 
Banner image
Top