Voortgang tot nu toe (na 8 weken)

Guido1994

Baard
Zo dit is mijn voortgang van de afgelopen 8 weken, ik vind het persoonlijk echt leuk om de verschillen te zien! Mijn snor trim ik wel zo nu en dan bij.
Sinds kort heb ik een vriendin die gek is van baarden en ze vindt die van mij dus ook erg mooi (lekker om mee te kroelen ;p). Ze kan er helemaal niet meer van afblijven als ik BayRum van GBS er in heb gesmeerd.


Gaat lekker en het gaat door kan niet wachten hoe het er over nog eens 8 weken uitziet. Ook ben ik benieuwd wat jullie er van vinden (tips zijn ook welkom)

Ik krijg de foto´s er niet mooi op (weet iemand hoe?) want ze draaien alle kanten op....


Harige groet :)>,



Guido
 

Bijlagen

  • Baard8.JPG
    Baard8.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 174
  • Baard7.JPG
    Baard7.JPG
    403,4 KB · Weergaven: 157
  • Baard6.JPG
    Baard6.JPG
    954,5 KB · Weergaven: 161
  • Baard5.JPG
    Baard5.JPG
    955,4 KB · Weergaven: 160
  • Baard4.JPG
    Baard4.JPG
    422,1 KB · Weergaven: 148
  • Baard3.JPG
    Baard3.JPG
    380,8 KB · Weergaven: 154
  • Baard2.JPG
    Baard2.JPG
    414,1 KB · Weergaven: 155
  • Baard1.JPG
    Baard1.JPG
    262 KB · Weergaven: 156
Zo dit is mijn voortgang van de afgelopen 8 weken, ik vind het persoonlijk echt leuk om de verschillen te zien! Mijn snor trim ik wel zo nu en dan bij.
Sinds kort heb ik een vriendin die gek is van baarden en ze vindt die van mij dus ook erg mooi (lekker om mee te kroelen ;p). Ze kan er helemaal niet meer van afblijven als ik BayRum van GBS er in heb gesmeerd.


Gaat lekker en het gaat door kan niet wachten hoe het er over nog eens 8 weken uitziet. Ook ben ik benieuwd wat jullie er van vinden (tips zijn ook welkom)

Ik krijg de foto´s er niet mooi op (weet iemand hoe?) want ze draaien alle kanten op....


Harige groet :)>,



Guido

Welkom
 
Banner image
Top