Voorstellen!

DutchBiker

Stoppelbaard
Heey Allemaal,

Zojuist voor het eerst op dit forum gekeken, en veel leuke, informatieve en vooral eerlijke reacties gelezen.

Ik ben Erwin, 34 jaar, getrouwd en heb een dochter van bijna 2

Ik ben sinds half januari gestopt met mijn scheermes tegen mijn kin te houden, en Inmiddels begint zich "iets" van baardgroei te ontwikkelen, echter ben ik nog LANG niet waar ik wezen wil.

Nu is het probleem dat op mijn wangen gewoon niets wil groeien.. een enkele verdwaalde haar (die ik dan demonstratief NIET afscheer) daargelaten.

Gaat dit nog groeien? Of zal ik er mee moeten dealen dat ik niet gezegend ben met een mooie volle baard?

Ik hoor graag jullie reacties20220314_151848.jpg
 

Bijlagen

  • 20220314_151912.jpg
    20220314_151912.jpg
    633,8 KB · Weergaven: 15
  • 20220314_151930.jpg
    20220314_151930.jpg
    613,4 KB · Weergaven: 20

Texman

Koning Baard
Heey Allemaal,

Zojuist voor het eerst op dit forum gekeken, en veel leuke, informatieve en vooral eerlijke reacties gelezen.

Ik ben Erwin, 34 jaar, getrouwd en heb een dochter van bijna 2

Ik ben sinds half januari gestopt met mijn scheermes tegen mijn kin te houden, en Inmiddels begint zich "iets" van baardgroei te ontwikkelen, echter ben ik nog LANG niet waar ik wezen wil.

Nu is het probleem dat op mijn wangen gewoon niets wil groeien.. een enkele verdwaalde haar (die ik dan demonstratief NIET afscheer) daargelaten.

Gaat dit nog groeien? Of zal ik er mee moeten dealen dat ik niet gezegend ben met een mooie volle baard?

Ik hoor graag jullie reactiesBekijk bijlage 21472
Ha @DutchBiker ,
Welkom op ons leuke forum.:)
Voor de tijd dat je bezig bent heb je best al een aardige baard die het waard is om te laten staan (Y)(Y)(Y).
Helaas heb je zoals je zelf zegt weinig haargroei op je wangen en of dat ook snel gaat komen betwijfel ik gezien je leeftijd.
Op termijn zal je haargrens op je kaken en wangen wel iets opschuiven naar boven.
Ga gewoon door met groeien en zoek een baardmodel uit wat bij jou baardgroei past.
Succes en hoe ons op de hoogte,
Texman :)>
 

DutchBiker

Stoppelbaard
Ha @DutchBiker ,
Welkom op ons leuke forum.:)
Voor de tijd dat je bezig bent heb je best al een aardige baard die het waard is om te laten staan (Y)(Y)(Y).
Helaas heb je zoals je zelf zegt weinig haargroei op je wangen en of dat ook snel gaat komen betwijfel ik gezien je leeftijd.
Op termijn zal je haargrens op je kaken en wangen wel iets opschuiven naar boven.
Ga gewoon door met groeien en zoek een baardmodel uit wat bij jou baardgroei past.
Succes en hoe ons op de hoogte,
Texman :)>

Dankjewel voor je reactie Texman!
Ik laat sowieso alles gewoon groeien zoals het groeit, uiteindelijke lengte denk ik dat rond de 15-20 cm gaat worden (voorkant dan).

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang in mijn "baardreis" topic
 

tijn

Zware baard
Heey Allemaal,

Zojuist voor het eerst op dit forum gekeken, en veel leuke, informatieve en vooral eerlijke reacties gelezen.

Ik ben Erwin, 34 jaar, getrouwd en heb een dochter van bijna 2

Ik ben sinds half januari gestopt met mijn scheermes tegen mijn kin te houden, en Inmiddels begint zich "iets" van baardgroei te ontwikkelen, echter ben ik nog LANG niet waar ik wezen wil.

Nu is het probleem dat op mijn wangen gewoon niets wil groeien.. een enkele verdwaalde haar (die ik dan demonstratief NIET afscheer) daargelaten.

Gaat dit nog groeien? Of zal ik er mee moeten dealen dat ik niet gezegend ben met een mooie volle baard?

Ik hoor graag jullie reactiesBekijk bijlage 21472
Hoi en allereerst welkom hier op het oh zo leuke forum. Top dat je ook aan de baard gaat. Wat betrefd je baardgroei op je wangen, bij mij kwam de baard groei geloof ik pas op mn 40e of zo dus geef niet op. En voor nu iedere baard is uniek en dit is nu jou baard:)(Y). Sucses en bovenal veel plezier met je reis.
 

Macx

Baardaap
Hoi Dutchbiker, welkom op het leuke forum, ik zie je hebt al een pracht snorretje en een mooie soulpatch en ook op de kin ziet het er al best mooi uit. Ik vind het
heel mooi en de kleur is ook mooi, ook wel sexy zo te zien, ik denk dat de dames dit al wel aantrekkelijk vinden. Kan alleen maar beter worden dus lekker laten komen die haartjes. Ik wens je heel veel plezier en vele leuke momenten met je baardreis en natuurlijk veel succes en hopen dat het ook op de wangen gaat komen en anders zijn er nog meer opties voor een mooi model, laten we eerst de boel lekker laten groeien en dan kijken wat de mogelijkheden zijn. Groet Max
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik ben benieuwd, hoe gaat het nu met je en je baard en snor? Je hebt een hele mooie kleur en ik vind wat je nu hebt laten zien al erg leuk staan, kan volgens mij alleen maar mooier worden.
 
Banner image
Top