Voorstellen

Werner72

Baard
Even voorstellen, mijn naam is Werner en ik tel 48 lentes. Ik ben niet gezegend met een flinke baardgroei en heb daarom tot nu toe vele pogingen ondernomen en evenzovele onderbroken. Dit is het resultaat van toch alweer een paar maanden sparen. Deze keer heb ik daarbij ook een collectie baardverzorgingsartikelen opgebouwd waar je jaloers van kunt worden . Dat betekent dan ook doorzetten, op z'n minst tot het op is.
Nu ga ik donderdag toch maar eens naar een barbier. Ik geef toe..... daar is enige vrouwelijke dwang aan vooraf gegaan. Het doel is wel om de baard voller en langer te krijgen dus als jullie tips hebben hoe ik het moet laten bijwerken dan hoor ik het graag.
Groet Werner.
IMG_20200525_143806.jpg IMG_20200525_143809.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Werner72 ,
Welkom op ons forum leuk dat je mee gaat doen.
Je baard vind ik helemaal niet slecht in tegendeel hij is wat ongelijk uitgegroeid waardoor hij er wat slordig uit ziet.
Het is dus goed om naar de barbier te gaan want door de ongelijke uitgroei lijkt je baard minder vol te zijn.
Vraag aan de barbier of hij de ongelijkheid bij kan werken waar bij de lengte wel behouden moet worden want dat is belangrijk als een langer baard wil hebben.
Juist door een klein stapje terug te doen en daarna weer verder te gaan met de groei wordt je baard voller.
Je baard mag dus niet grof terug getrimd worden want dan worden allen haren korter. Het gaat vooral om die haren die harder groeien dan de rest en daarom uitsteken. Wat ook heel belangrijk is dat je de halslijn niet door barbier hoger laat zetten. Voor meer volume in je baard is een lage halslijn belangrijk. Een goede verzorging en in vorm brengen van je baard met baardbalsem e.d kan ook wonderen verrichten.
Succes Texman:)>
 

Rainai

Baard
Jij gaf toe dat je binnenkort naar de barber zou gaan. En het is een maand voorbij gevlogen. Hoe ziet jouw baard nu eruit of ben je nog niet gegaan?

Item:
Oh, Ik zie het al. Staat op een andere topic, ok hehe
 

Werner72

Baard
Jij gaf toe dat je binnenkort naar de barber zou gaan. En het is een maand voorbij gevlogen.

Item:
Oh, Ik zie het al. Staat op een andere topic, ok hehe

Hoe ziet jouw baard nu eruit of ben je nog niet gegaan?
Jazeker ik ben geweest. Hij heeft keurig geluisterd en er niet veel vanaf gehaald maar alles wat rechter gemaakt.
We zijn nu alweer een maand verder. Mijn nieuwe profiel foto is van een week geleden.
We zijn rustig bezig met door groeien
 

Rainai

Baard
Hoe ziet jouw baard nu eruit of ben je nog niet gegaan?
Jazeker ik ben geweest. Hij heeft keurig geluisterd en er niet veel vanaf gehaald maar alles wat rechter gemaakt.
We zijn nu alweer een maand verder. Mijn nieuwe profiel foto is van een week geleden.
We zijn rustig bezig met door groeien

Ik zie jouw foto....ziet er netjes uit!
Ik ga nog niet naar de barber, want het is nog te vroeg voor. Over 2 a 3 maanden zie ik pas of mijn baard bij mijn gezicht past. Bovendien, mijn snor moet wat dikker te worden. Dus afwachten dan maar :)
 

Werner72

Baard
Ik zie jouw foto....ziet er netjes uit!
Ik ga nog niet naar de barber, want het is nog te vroeg voor. Over 2 a 3 maanden zie ik pas of mijn baard bij mijn gezicht past. Bovendien, mijn snor moet wat dikker te worden. Dus afwachten dan maar :)

Ja ik heb hier ergens de tip gelezen om de snor naar de zijkanten te dirigeren. Tot dan toe hield ik hem kort op de lip om niet de hele tijd last te hebben tijdens eten.
Dit bevalt me prima en ik heb ook het idee dat de snor er wat voller uit gaat zien.
 
Banner image
Top