Voorstellen

Macx

Baardaap
Welkom terug Thijs, de dekking is goed, nu gewoon laten groeien en goed verzorgen en de wang en halslijnen strak houden voor een verzorgde baard, dan houdt je het vol. Veel succes en we kijken uit naar je volgende update.(Y)
 

ThijsvandenOord

Stoppelbaard
Update 1,5 week verder . Nu met gezicht erbij, toch wel leuker .
 

Bijlagen

  • 6B7F13B9-00CB-42EE-8A89-4A90608A1DBD.jpeg
    6B7F13B9-00CB-42EE-8A89-4A90608A1DBD.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 37
  • E48D144F-0564-4642-B0B6-D65FAE1ACACD.jpeg
    E48D144F-0564-4642-B0B6-D65FAE1ACACD.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 32

Macx

Baardaap
Dit kan een mooie baard worden, wel even geduld opbrengen en je gaat echte baardman worden. Ziet er goed uit Thijs.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Update 1,5 week verder . Nu met gezicht erbij, toch wel leuker .
Ha Thijs,
Je baard begint zich al aardig te tonen en ziet er ook goed uit (Y)(Y)(Y):)>
Met een beetje geduld en goede verzorging gaat het je lukken om een mooie volle baard te laten staan.
Ik weet niet of je al baardolie gebruikt, zo niet ga dat dan doen en masseer dat goed in je huid onder je baard.
Het is goed voor het baardhaar maar stimuleert ook de bloedsomloop onder je baard zodat je baard vanuit de haarwortels goed gevoed wordt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat dus hou ons op de hoogte.
Succes Texman :)>
 

ThijsvandenOord

Stoppelbaard
Weer ongeveer 1,5 week verder dus een update vanuit mijn kant… de baard begint zich aardig te tonen, echter de ‘kale plekken’ op de wangen hiermee ook. Ik probeer de wangen en hals zo goed als mogelijk schoon te houden. De drang om te trimmen is wel aanwezig omdat er bepaalde haren aanzienlijk langer zijn dan anderen. Hoe gaan jullie hiermee om? Geduld zal op den duur beloond worden denk ik. Ik heb nu exact een maand niet geschoren… ben benieuwd wat dit nog gaat brengen.
[DOUBLEPOST=1667595388][/DOUBLEPOST]@Texman en over die baard olie… die gebruik ik niet. Ik ben wars van allerlei vettigheden op mijn gezicht. Dagcrème kan er nog net vanaf, maar daar houdt het wel op… misschien een slecht excuus, maar zal met voorkeuren te maken hebben. Is dit echt noodzakelijk voor goede groei/verzorging?
 

Bijlagen

  • EECAF224-CE8D-4EDE-B95E-51F4184BEF48.jpeg
    EECAF224-CE8D-4EDE-B95E-51F4184BEF48.jpeg
    968,1 KB · Weergaven: 20
  • FD243A0E-A4D8-4D9E-B9ED-76456FCEEFED.jpeg
    FD243A0E-A4D8-4D9E-B9ED-76456FCEEFED.jpeg
    1 MB · Weergaven: 20

Texman

Koning Baard
Weer ongeveer 1,5 week verder dus een update vanuit mijn kant… de baard begint zich aardig te tonen, echter de ‘kale plekken’ op de wangen hiermee ook. Ik probeer de wangen en hals zo goed als mogelijk schoon te houden. De drang om te trimmen is wel aanwezig omdat er bepaalde haren aanzienlijk langer zijn dan anderen. Hoe gaan jullie hiermee om? Geduld zal op den duur beloond worden denk ik. Ik heb nu exact een maand niet geschoren… ben benieuwd wat dit nog gaat brengen.
[DOUBLEPOST=1667595388][/DOUBLEPOST]@Texman en over die baard olie… die gebruik ik niet. Ik ben wars van allerlei vettigheden op mijn gezicht. Dagcrème kan er nog net vanaf, maar daar houdt het wel op… misschien een slecht excuus, maar zal met voorkeuren te maken hebben. Is dit echt noodzakelijk voor goede groei/verzorging?
Strikt genomen is baardolie niet noodzakelijk maar het is wel aan te bevelen als je last hebt van baardjeuk en een erg droge huid hebt .
Maar heb je een vette huid dan heb je meestal geen last van baardjeuk dus dan is baardolie niet echt nodig.
Ik beveel altijd aan bij gebruik van baardolie deze goed in de huid te masseren om de bloedsomloop te stimuleren maar dat masseren kan je ook doen zonder baardolie. Veel mensen gebruiken baardolie ook vanwege een bepaalde lekkere geur. Toen ik jong was waren er helemaal geen baardverzorgingsproducten te koop dus moest ik het doen met gewone haarshampoo en als je baard erg droog aanvoelde kon je evt. wat haarcreme gebruiken.
 

Macx

Baardaap
Ik zou er niet teveel aan knippen, het ligt eraan waar die haren zitten die je wilt knippen, op de wangen zou ik nu nog niet teveel aankomen en rustig laten groeien zodat de wangen lekker vol lopen. Nu steken ze misschien een beetje uit, maar morgen kan het weer anders zijn en liggen ze netjes plat tegen je huid aan.
Baardolie zorgt er wel voor dat je baardharen wat zachter worden en beter te temmen zijn door baardolie en balsem. Je mag ook gerust een haardroger gebruiken om je baardharen de gewenste kant op te krijgen. Lekker door baarden en hou ons op de hoogte.(Y):)
 
Banner image
Top