voorstellen

Blokkie

Baard
Goedenmorgen Baardmannen

Ik zal me ook even voorstellen mijn naam is Ronald ben 39 jaar heb 4 kindertjes .
Ik ben een tijdje geleden begonnen met een baard te groeien ,iets wat meer ontstaan is uit luiheid mbt scheren is nu uitgegroeid tot een passie. Afgelopen week voor t eerst baardolie besteld en een waxje voor mn baard met de intentie om mn wilde piekhaartjes weg te smeren .Ik heb tot nu toe een berg info van jullie mogen ontvangen alvast mijn dank hier voor en ik hoop nog veel meer te leren

gr Ronald
We zijn inmiddels al een aantal maanden verder ,vandaag maar weer eens naar de barbier geweest om alles op te laten frissen. Doorzichtige gedeelte er af en even wat korter voor verjonging van de haren voor en na
75d62f19cc29ecb7f8d3f6c2922b719b.jpg
3957d2bbac028a350f5f189d47d9b270.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Keurig! :)>(Y)

(.…ik zal wel niet mogen zeggen, dat ik het een beetje zonde van de snor vind en dat het nu op een borsteltje lijkt en dat het eerst een fikse Viking-snor was en dat…oké, dan zeg ik niets!)
:D
 

Blokkie

Baard
Keurig! :)>(Y)

(.…ik zal wel niet mogen zeggen, dat ik het een beetje zonde van de snor vind en dat het nu op een borsteltje lijkt en dat het eerst een fikse Viking-snor was en dat…oké, dan zeg ik niets!)
:D
Tuurlijk mag je dat zeggen .heb er erg over getwijfeld mn snor was mn trots en is t nog steeds. Maar ik zat op t punt dat t echt een irritatie werd zelfs zo erg dat ik alles dr af wilde halen .dus ben voor de middenweg t gemak gegaan .nu weer netjes maar mn stach zal zeker terug komen

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Blokkie

Baard
The stach is coming Back!!

Na m'n vorrige bezoekje aan de barbier was ik iets wat tekort gegaan met m'n snor .Toen was ik er redelijk tevreden mee .Achteraf gezien is het niet het soort snor wat ik wilde hebben .Dus weer aan de kweek nu zijn we weer aardig op weg .Lengte van mn baard wil ik zo houden qua lengte heb 'm langer gehad maar dat beviel me niet .deze lengte is goed voor mij
6be6a8c2534dc9f9799eb49d2262940f.jpg
46e9610b986289f2306f388130162c62.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Skaggy

Volle Baard
Mooie volle baard en snor Ronald. Met het materiaal wat jij ter beschikking hebt zou je idd voor een epische snor kunnen gaan. De huidige combinatie van baard en snor staan je in elk geval al goed. (Y):)>
 
Banner image
Top