voorstellen

Blokkie

Baard
dank je ,:) we zijn inmiddels al weer even bezig .Momenteel heb ik last van uitslag na het wassen /spoelen van mn baard .Ik was mn baard om de 2 dagen en spoel hem dagelijks tijdens het douchen .Dan dep ik m droog en doe ik er baardolie in en fohn m droog .iemand tips ?? . Ook mn snor temmen is momenteel een uitdaging maar dat hoort erbij (Y)
 

Eric65

Baard
dank je ,:) we zijn inmiddels al weer even bezig .Momenteel heb ik last van uitslag na het wassen /spoelen van mn baard .Ik was mn baard om de 2 dagen en spoel hem dagelijks tijdens het douchen .Dan dep ik m droog en doe ik er baardolie in en fohn m droog .iemand tips ?? . Ook mn snor temmen is momenteel een uitdaging maar dat hoort erbij (Y)
Misschien minder met zeep wassen en alleen afspoelen. Baardolie, shampoo en andere producten voor je baard zonder toegevoegde geurtjes (parfumloos) gebruiken. Niet föhnen, warmte kan jeuk veroorzaken.
Succes
 

Ronnie

Baard
dank je ,:) we zijn inmiddels al weer even bezig .Momenteel heb ik last van uitslag na het wassen /spoelen van mn baard .Ik was mn baard om de 2 dagen en spoel hem dagelijks tijdens het douchen .Dan dep ik m droog en doe ik er baardolie in en fohn m droog .iemand tips ?? . Ook mn snor temmen is momenteel een uitdaging maar dat hoort erbij (Y)
Waar was je de baard iedere 2 dagen mee?
 

Blokkie

Baard
Ik zou niet iedere 2 dagen met de zeep wassen. Kan een nadelig effect hebben op je huid en daardoor ook weer je baard. Als je geen “vies” werk doet zou ik hem minder wassen met zeep. Mogelijk het co-washen gaan doen.
Bedankt voor je advies ik ga m zeker proberen minder te wassen .Ik ben nog een beetje een noob maar wat is co washen?:)
 

Boof72

Volle Baard
Hier een hele lange tijd al hetzelfde probleem. En kan mijn vinger er oook niet opleggen wat de beste oplossing is.
Momenteel is het zo erg dat ik er niets in smeer en alleen iedere dag met lauw water spoel.
En heb het idee dat er nu enige verbetering in zit.
Dus je moet zelf gaan zoeken wat voor jou goed zou werken.
Meer wassen, minder wassen, geen producten of juiste meer of andere. Het blijft ff zoeken.
 

Blokkie

Baard
Heb vandaag alles heel basic gedaan .Spoelen met lauw water en 3 druppels olie (natuurlijke basis ) .ook heb ik mn kammetje thuis gelaten en ik moet zeggen tot nu toe gaat t goed dus fingers crossed .Ik denk ook dat ik gewoon te vaak aan mn baard zit t is natuurlijk ook zo moeilijk om van zoiets moois af te blijven
[DOUBLEPOST=1583265613][/DOUBLEPOST]
Wassen met een conditioner
Ga ik bestellen bedankt voor de tip
 

Blokkie

Baard
Even een foto 2.5 maand baardreis .helaas de fout gemaakt om naar een barbier te gaan die er de ballen verstand van had. Dus mn zijkanten te kort heeft gemaakt en mn snor in een V heeft geknipt .maar we gaan door
 

Bijlagen

  • 15834110496004400037944839094128.jpg
    15834110496004400037944839094128.jpg
    530,8 KB · Weergaven: 60

Texman

Koning Baard
Ik vind het er juist heel goed uitzien, ook jij hebt in een korte tijd een hele mooie baard en snor gekregen. (Y)(Y)(Y)
En niet geheel onbelangrijk het staat je gewoon goed. Mooi uitgangspunt om verder te gaan.
Maar als dit niet naar je zin is moet je de volgende keer wel heel goed aangeven wat je wil
en wat je beslist niet wil ;). Dit is misschien in het begin moeilijk maar de barbier heeft graag dat je happy de deur uitgaat en ook weer terug komt. :)
 

Blokkie

Baard
Ik vind het er juist heel goed uitzien, ook jij hebt in een korte tijd een hele mooie baard en snor gekregen. (Y)(Y)(Y)
En niet geheel onbelangrijk het staat je gewoon goed. Mooi uitgangspunt om verder te gaan.
Maar als dit niet naar je zin is moet je de volgende keer wel heel goed aangeven wat je wil
en wat je beslist niet wil ;). Dit is misschien in het begin moeilijk maar de barbier heeft graag dat je happy de deur uitgaat en ook weer terug komt. :)
dank je wel ja we willen nog wel even door kweken minimaal nog een centimeter of 5 :)>
 
Even een foto 2.5 maand baardreis .helaas de fout gemaakt om naar een barbier te gaan die er de ballen verstand van had. Dus mn zijkanten te kort heeft gemaakt en mn snor in een V heeft geknipt .maar we gaan door
Elke keer als ik bij de barbier vandaan kom ben ik er niet 100% tevreden over dus ik doe het over het algemeen gewoon zelf. Daarentegen vonden mensen om me heen het resultaat wel altijd mooi. Zelf ben je altijd kritischer denk ik.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Blokkie

Baard
Elke keer als ik bij de barbier vandaan kom ben ik er niet 100% tevreden over dus ik doe het over het algemeen gewoon zelf. Daarentegen vonden mensen om me heen het resultaat wel altijd mooi. Zelf ben je altijd kritischer denk ik.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
Whahahaha klopt elke mm telt dus als je dan te veel ziet liggen denk je al gauw dat t teveel is denk ik ;)
 
Banner image
Top