Voorstellen

Ducaatje

Stoppelbaard
Dag allemaal,.......... Hierbij wil ik mij ook even voorstellen. Ik ben Michel en al een tijdje (3 maanden) onderweg met het laten groeien van mijn baard. Nadat ik jaren een stoppelbaard heb gehad, toch maar eens besloten om de baard te laten groeien. Ben van plan om hem voorlopig door te laten groeien en dan maar eens zien om er iets mooi van te maken bij een barber. De reacties van de omgeving zijn vrijwel lacherig of..... wat zie jij er oud uit,........ complimenten zijn schaars. Daar ik best wel onzeker ben houdt ik vol en merk ik dat ik daarin wat sterker wordt door lekker te doen wat ik wil. Leuk forum trouwens om eens een paar voorbeelden te bekijken van wat jullie dragen, en leuke tips.
 

Bijlagen

  • 20191026_085243.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 62

Bolt

Zware baard
Welkom Michel!
Goed plan om je Baard te laten staan, staat je super!!
Bovendien heb je een goede Baardgroei zover ik zien kan.
Ik denk dat alle Baardmannen op dit forum in het prille begin vervelende opmerkingen van hun omgeving hebben gehad, maar dit gaat vanzelf over als de menigte ziet dat jouw Baard een blijvertje is. Onzeker hoef jij echt niet te zijn met zo'n Baard!
Pluis lekker dit forum door want er staan gigantisch veel goede tips op en voor je het weet ben je verslaafd aan je Baard!
Succes :)>(Y)
 

Kenneth

Baard
Ha Michel, welkom op dit Forum. Je hebt een prima baard voor 3 maanden, niks mis mee. Staat je goed!!! Vervelende opmerkingen zullen na een verloop van tijd af gaan nemen.

Meestal krijg je deze opmerkingen van mannen die zelf geen ballen hebben om één te laten groeien. Alleen echte kerels laten een baard staan. Veel succes met je Baardreis:)>(Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
Welkom Michel! Mooie Grijze Baard man.....daar kun je mee voor de dag komen. ;) Onzekere momenten zullen er altijd wel zijn maar is in feite niet nodig. Want de stoerste mannen zijn eigenlijk het onzekerst van allemaal...maar verbergen dit achter hun stoere buitenkantje. :p
Zet hem op en doe ons verbaasd staan met die Baard! (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1572083434][/DOUBLEPOST]@Kenneth je ziet helemaal blauw man....was het Bier zo koud? :eek::eek::D
 

Kenneth

Baard
Welkom Michel! Mooie Grijze Baard man.....daar kun je mee voor de dag komen. ;) Onzekere momenten zullen er altijd wel zijn maar is in feite niet nodig. Want de stoerste mannen zijn eigenlijk het onzekerst van allemaal...maar verbergen dit achter hun stoere buitenkantje. :p
Zet hem op en doe ons verbaasd staan met die Baard! (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1572083434][/DOUBLEPOST]@Kenneth je ziet helemaal blauw man....was het Bier zo koud? :eek::eek::D
Hahaha @Yainderidoo , Nee man, was dat maar waar, iemand probeerde mij gisteren te vergiftigen met water!!:eek::eek:Gelukkig heb ik me zelf kunnen redden door een kolonist van Maallust in te nemen. Misschien iets teveel:D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum en dank voor het mooie compliment hierover.
Het is een gezellige, humorvolle, sociale en baard-serieuze verzameling mannen, die het zo'n fijn en actief forum maken en die je zeer zeker op weg gaan helpen.

Ik heb geen idee, waarom men lacherig over je baard zou doen, want het is een prima exemplaar en staat je goed.:)>(Y)
 

Boof72

Volle Baard
Nix mis mee hoor en lekker doen wat je zelf wil.
Als ze tegen mij zeggen dat ik oud ben roep ik altijd dat ik 5 jaar moet compenseren ten opzichte van m'n vrouw. Dit zeg ik trouwens niet als ze erbij is want dan krijg ik een klap voor m'n kop vermoed ik zomaar :D
 

Joep

Zware baard
Ook van mij nog welkom op het forum. Voor 3 maanden ziet je baard er heel goed uit, gewoon doorgaan. Dit wordt een mooie baard (Y) :)>
 
Banner image
Top