Voorstellen en baard progressie..

Skaggy

Volle Baard
Oke top gewoon naar beneden kammen dus

Ja die foto heb ik de ene kant naat beneden gekamt en de andere kant naar achter om.het verschil te laten zien zegmaar

Ja gewoon naar beneden kammen (wel beide kanten hè ;)) en dan komt het helemaal goed met die baard. (Y):)>
 

Bram92

Baard
Haha jazeker heb het nu naar beneden gekamt en onder me kin zegmaar naar voren toe
Ten eerste nu zie je echt goed dat het al best lang word en ten 2e het ziet er netter uit met een beetje baard balsem en kan bij me oren het makkelijker netjes trimmen
Ik laat het nu me vriendin doen hoe doen jullie het ? Met 2 spiegels of met zo een soort hoekjes ding die ik op internet zie
[DOUBLEPOST=1597249901][/DOUBLEPOST]IMG-20200812-WA0001.jpg IMG-20200812-WA0002.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Bram,
Ik vind dat je baard er goed uit ziet en leuk dat je vriendin je helpt (Y)(Y)(Y).
Ik doe het zelf m.b.v een driedeurs spiegelkastje.
Vooral in het begin is het lastig als je niet zo handig bent en je ziet alles in spiegelbeeld.
Ik doe dit echter al zo lang dat dit voor mij geen probleem is.
Ga zo door met je baard want het wordt een succes ;)
Texman:)>
 

Bram92

Baard
Zeker dankzij de mannen hier heb ik het er noet afgehaald en dat ga ik ook zeker nu niet meer doen volgende maand zal ik een nieuwe foto posten :)>(Y)
 
Banner image
Top