Voorsteldrondje :)

HarryL

Baard
Hallo!
Ik ben Harry, 32 jaar jong en woon in Assen.
Een paar maand geleden begonnen met een sikje, maar deze om aan het batterijen naar een baard.
Helaas niet een heel heftige baardgroei (lees: het gaat mij niet snel genoeg).

De foto is gemaakt voordat ik naar de barbier ben geweest om het weer even wat netjes te laten maken.
Ik ben zelf nog erg zoekende naar hoe ik mijn baardje nou het beste kan verzorgen en hoe ik het beste zelf baardolie kan maken.
Tips etc zijn natuurlijk welkom :)

Heb je vragen? Wil je meer weten? Schroom niet en vraag :)
 

Bijlagen

  • IMG_20180525_200142.jpg
    IMG_20180525_200142.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Welkom op dit leuke forum Harry. Een goed idee van je om voor een baard te gaan! En tja, ik denk dat we allemaal wel momenten hebben dat het allemaal niet snel genoeg gaat met onze baardgroei! Tips en trucs vind je hier op het forum meer dan genoeg. Neem rustig de tijd om de vele topics door te lezen die interessant voor je kunnen zijn. (Y)
 

HarryL

Baard
Ja, was al druk aan het lezen en rondneuzen.
Leuk om alle ervaringen van mede-baardmannen te lezen haha!
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op dit leuke forum.
Laat je baard gewoon 3 a 4 maanden groeien en kijk wat het wordt.
Daarna een leuk model erin laten zetten en van daaruit verder.
Succes Texman:)>
 

stitchierh

Stoppelbaard
Welkom!
Zelf heb ik mijn baard laten groeien puur uit luiheid om te scheren, dit werd toch steeds al wat minder. Eenmaal een maand niet geschoren had ik zoiets van ik ga kijken hoe lang ik dit vol hou!! Makkie, na 3 maanden voor eerst naar barbier gegaan om model in te geven ( wat wel nodig was). Het piekte enorm... Hahaa. Nu zeer tevreden en 2de barbier afspraak ook al gehad... Ook eerste olietjes en baardwash gekocht ter betere verzorging. Gewoon eventjes aan kijken, als het piekt kan je de puntjes wat wegtrimmen..

Succes en happy growing hahaha

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Banner image
Top