Vlaamse Baard

Bigsticker

Stoppelbaard
Dag mede baardleden,

Na enkele pogingen om mijn baard te laten staan ben ik eindelijk al 3 maand ver deze maal.

Telkens twijfelde ik na een maand en scheerde alles terug af.

Maar dat is verleden tijd!

Ik heb in halverwege november beslist me niet meer te scheren en een 8 tal maand m'n baard op de vrije loop te laten.
Ik hou het wel netjes aangezien ik toch voor m'n job constant met klanten in contact ben, maar de baard zal er zijn.

Dit volg ik nog maar pas en het is schitterend, dus dacht ik om ook mijn baardreis hier te posten.


Dit was eind december


Dit was vandaag:




Groeten

Bigsticker
 

Bigsticker

Stoppelbaard
Goeiemorgen !

We beginnen aan maand 4 !
Elke week knip ik toch wel de baard zelf bij en trim m'n neklijn. Zodat het wat netjes blijft.
Ik wil de snor echt super laten uitkomen maar ook niet die fancy krulsnor. Gewoon style snor.
Dit is m'n voorbeeldbaard waar ik naartoe wil. Denk toch wel een maand of 8 werk !
Zit toch wel met 2 kale plekjes onder m'n lip maar ik heb geduld.

https://www.instagram.com/p/BQBOooujeuc/?taken-by=fracrox

Hier is de mijnen nu aan z'n 4de maand bezig.







Thanks !
 

Bigsticker

Stoppelbaard
Nu krijg ik wel druk vanuit de vriendin hoek ! Die vind m'n snor te lang over m'n lioppen? hoe trimmen??? iemand ?
 

Edd

Baard
Ach ja Vrouwen en baarden de vind 1 vind het top de andere flop .
Mijn vrouw vond het helemaal niks ha ha ik heb het gewoon doorgezet tenslotte mijn hoofd.
Nu vind ze het wel grappig en zekers oke.
Zal altijd zo blijven volg gewoon jou gevoel .
Vind je het uiteindelijk niks trim je hem gewoon bij of scheer je hem weg ha ha zo simpel is het toch.
Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe hij gaat groeien als hij langer word .
Gewoon naar links en rechts kammen.
Groet EDD.
 

Bigsticker

Stoppelbaard
Ach ja Vrouwen en baarden de vind 1 vind het top de andere flop .
Mijn vrouw vond het helemaal niks ha ha ik heb het gewoon doorgezet tenslotte mijn hoofd.
Nu vind ze het wel grappig en zekers oke.
Zal altijd zo blijven volg gewoon jou gevoel .
Vind je het uiteindelijk niks trim je hem gewoon bij of scheer je hem weg ha ha zo simpel is het toch.
Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe hij gaat groeien als hij langer word .
Gewoon naar links en rechts kammen.
Groet EDD.
Edd, ik heb besloten gewoon de snor over m'n mondhoeken te laten groeien maar toch nog proper bij te snijden zodat ik niet constant haar in m'n mond heb. zo blijft de snor netjes en is iedereen blij !
[DOUBLEPOST=1487231388][/DOUBLEPOST]
Heb het inderdaad ook zo gedaan ! :) prachtige tip ! thx
 
Banner image
Top