Virgilius way to beardness

Virgilius

Stoppelbaard
Goedemiddag!

Bij deze zal ik mij even voorstellen:

Ik ben nu 4 maanden bezig mijn baard te laten groeien en dit is het resultaat tot nu toe.

IMG_5012.JPG IMG_5013.JPG IMG_5014.JPG

Ik doe er niet veel aan alleen de lijn bij mijn wangen licht bijhouden, maar is haast niet nodig.
Soms mijn neklijn bijwerken en kammen doe ik elke ochtend.

sta nu op het punt dat het weer achter mijn oor gaat krullen en dat het kin stuk soms wat piekerig is.

Hebben jullie nog goede tips om dit zelf netjes bij te houden?

Ik ga morgen naar de kapper en die lost het probleem van wat er achter mijn oren afspeelt netjes op.

Alvast bedankt voor jullie reacties en of tips!
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Hoi en welkom..Met een scheermesje en kapperschaartje de contouren bijhouden..En met olie of balsem of iets dergelijks de springerige haartjes:)Beard up:)>
 
Welkom prima baard heur!
Ik doe hetzelfde ook 4 maand bezig en die krul naar het oor heb ik laatst afgeknipt en geschoren.Kapper ben ik (nog)niet geweest wil de mat eerst op half jaar hebben:)baard aan:)>
 

Virgilius

Stoppelbaard
Gebruik trouwens soms wel wat wax, maar dat is gewoon voor je hoofdhaar. Enig nadeel is dat ik dan niet normaal kan eten zonder kruimels achter te laten :)
 
Hey welkom! Je hebt al een goeie baard zie ik :D, om de piekerige haren wat in bedwang te houden helpt olie of balsem goed, gebruik zelf olie voor m'n sik en vervolgens goed naar beneden kammen :)>
 

Almer

Baard
Another Bearded Brother! Welkom!

Beetje proberen bij te houden met een klein schaartje, als je echt twijfelt of je het wel goed kan doen kun je je altijd laten adviseren door een goede barbier. Geef wel duidelijk je wensen aan. Ik probeer het vaak wel bij te houden met het schaartje maar loopt telkens weer uit de klauwen :rolleyes:
 
Banner image
Top