Vijf weken

Steef

Baard
Hallo baardmannen, met veel plezier hier rondgekeken, en nu dan mijn eerste post.
Eigenlijk altijd al jaloers geweest op die zwaar behaarde kaken in mijn omgeving. Ondanks dat dikke baarden wel in de familie zit, leek het voor mij niet echt aan te slaan. Maar wat ik hier vooral lees is dat je veel geduld moet hebben. En de resultaten van mensen hier hebben me toch over doen halen.
Nu heb ik wel wat vragen en zo. Ik ben donkerblond, en heb daardoor veel blonde haren tussen mn stoppels (zie foto). Ik ben 31 jaar, is er nog kans dat dit in de komende jaren nog wel donkerder wordt? Vooral op mijn wang zitten ze. Juist daar wil ik graag meer dichtheid hebben.
Onder de kaaklijn heb ik de meeste stoppels zitten. Misschien was het niet echt een goed idee om het daar weg te scheren. Dit deed ik omdat het zo snel irriteert daar.
Maargoed, eerst maar eens kijken hoe dit gaat verlopen!

Groeten Steef
 

Bijlagen

  • IMG_2576klein.jpg
    IMG_2576klein.jpg
    197,7 KB · Weergaven: 211
  • IMG_2587klein.jpg
    IMG_2587klein.jpg
    257,3 KB · Weergaven: 195

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Steef ;)

Inderdaad,.........geduld is de steeds terugkerende factor als het over de baardgroei gaat.

De genen is natuurlijk ook een factor en beiden zijn noodzakelijk en er zit niks anders op dan af te wachten.

Ziet er alvast een veelbelovend begin uit (Y)

Goede verzorging wil ook al eens wat helpen maar is gewoon ook erg leuk natuurlijk.

Succes met de komende weken en maanden
 

Steef

Baard
Tnx!
Ik ga inderdaad even kijken voor baardolie, voor een goede verzorging (Y)

Zal over een aantal weken wel weer een update plaatsen.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hallo Steef, ik was ook donkerblond maar dat ging over in grijs :D
Succes met de baardgroei, hou vol man, je geduld zal beloond worden :)>

Groeten Hans
 
Banner image
Top