Verslaving

Kale666man

Baardaap
Ja weeble respect is heel belangrijk.
Je mag hier heus wel zeggen wat je vind,maar mensen die hatelijk worden kan je wel terugpakken met hetzelfde maar daar knapt het forum niet van op.
Dus hatelijk en respectloos.
1ding EXIT:cool:
[DOUBLEPOST=1511764951][/DOUBLEPOST]Goed bekeken,harud en je leert een hoop hier niet alleen van baarden hoor:)
[DOUBLEPOST=1511765104][/DOUBLEPOST]Nou valt niks aan toe te voegen.
En deel je mening(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als ik het aantal posts per dag bekijk dan merk ik dat de verslaving niet echt aan het afnemen is hoor Richard :p
 

Kale666man

Baardaap
Nee cowboy,toegenomen zelfs
Maar vandaag weer beetje rommelen bij me dochter en vanavond weer puzzelen.
Zoals je weet sta ik ingeschreven vanaf 2016 en heb een hoop gemist en vind het leuk alles eens terug te kijken en nu heel snel de vorderingen zie.
Maar er zijn er ook al enkele af zo te zien.
Maar ja ik beleef hier mijn plezier aan en doe er niemand kwaad mee.
Maar je hebt gelijk hoor.Eigenlijk wel vaak trouwens.(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Die mening deel ik helemaal met je.
Ja het word er niet leuker op allemaal tegenwoordig.
Maar goed,het is de tijd van nu en een andere generatie.
De verschillen zijn vaak nog leuker dan gedacht wordt maar dat ziet niet iedereen zo helaas :(
 

Texman

Koning Baard
Ik heb het gevoel dat we ons te veel focussen op de dingen die niet goed gaan waardoor we de mooie dingen niet meer zien.:confused:
We vinden alles vanzelf sprekend. Een blik op het 8 uur journaal en je ziet dat dat niet zo is.
Wat al helpt is als je mensen op een positieve manier en met respect benadert dan krijg je dat ook gelijk terug.
Dingen zijn soms heel simpel je moet er alleen open voorstaan.;)
 
Je krijgt het niet ALTIJD terug maar het is wel zo. De wereld zit soms erg in mekaar.

Niet enkel in het journaal... ook in de krant... :(
Ik lees zonet dat een kennis zelfmoord heeft gepleegd omdat hij zou gepest zijn op het werk.

Soms denk ik ....Is dit ook mijn lot?
Ik herken namelijk veel van mezelf erin.
Ik probeer goed te zijn voor de mensen, het liefste wat ik doe is een lach toveren op mensen hun gezicht, daar word ik zelf ook blij van.
Men kan vaak op me rekenen...
Toch word ik vaak geconfronteerd met zulke dingen. Men oordeelt alvorens men mij kent.
Ik voel en hoor dat mensen met me lachen en zich beter voelen en voel me vaak niet welkom.
Ik ben best een harde kerel , ik heb al wat doorstaan, ik ben een survivor,maar soms doet het pijn vanbinnen.
Ik ben zelfs mijn droomjob ooit verloren omdat ik het niet meer pikte van één kerel :( , na 4 jaar dienst op staande voet ontslagen omdat hij stoer wou doen en dacht me fysiek aan te kunnen. Ik verdedigde gewoon mezelf. Ik kan best veel verdragen maar er zijn grenzen.



Maar dan denk ik plots ... NEE!!! Ik kies mijn eigen lot!
 

Texman

Koning Baard
Ha Rob,
Het leven is niet altijd even makkelijk en soms helemaal niet zo leuk.:eek:
Ik heb er ook mee te maken in mijn geval zijn het vooral gezondheidsproblemen waar ik van jongs af al mee te dealen heb.
Niet dat het onoverkomelijk is maar het duurt een tijd voordat er in je leven evenwicht komt.
Vooral onbegrip en domme reacties van mensen die alles voor de wind gaat hebben mij nog wel eens parten gespeeld.:eek:
Toch heb ik ook mijn draai gevonden door niet zwichten voor alle negativiteit en domheid om mijn heen. Ik ben gewoon mezelf en dat staat niet ter discussie.
Ik probeer alles zo positief mogelijk te benaderen en niet te oordelen.
Gelukkig gaan er ook heel veel dingen goed en heb veel mooie dingen en plezier mogen beleven.:)
Als ik het zo lees heb je heel veel goed karaktereigenschappen die je in de toekomst nog veel goeds zullen brengen.(Y)
Het belangrijkste dat je in alle omstandigheden in je zelf blijft geloven want daar ligt je kracht.
Daarnaast is ook zo dat je nog jong bent en nog veel moet leren en de omgang met tegenslagen is daar een van.
Bedenk hierbij dat bijna iedereen in het leven door een leerproces gaat.
Dus niet getreurd want met jou zit het wel goed alleen al het feit dat hierover praat geeft je een enorme voorsprong.
Sterkte met alles. Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Nou hier ook een reactie van deze man dan maar.
In de vele baantjes die ik heb gehad herken ik wel een hoop van wat je zegt.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat sommige mensen je altijd uitproberen en ik ben ook iemand die veel pikt maar als de grens berijkt is dan is het ook over.dan ga ik het ook niet meer uit de weg en dan pas ontstaat er een normale sfeer die anders niet op een normale manier was te berijken.
Daarna heb ik dan geen last meer en lijkt het wel dat je eerst je eigen moet bewijzen eer ze dat doorhebben.
Want éénmaal de grens gepasseerd kan ik ook niet meer terug en woorden ze bang of zeggen sorry zo was het niet bedoeld.
Ermee om leren gaan is moeilijk en nu ik niet meer werk is dat probleem ook niet meer aan de orde.
Ben altijd behulpzaam en begripvol naar anderen en wie daar misbruik van maakt zal dat weten ook.
Maar ben niet agressief van nature maar wel ontoerekeningsvatbaar als mensen daar echt om vragen en er niet om heen kan of eerder wil gaan.
Maar snap je en texman begrijp ik ook heel goed
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Frappant dit allemaal zo te lezen.... Ergens is iedereen groot maar met een klein hartje..
Al speel je de "boeman" dan ben je vaak zelf het "watje".... Meestal iets om je in te verschuilen, en vaak over de "rug van iemand anders".
Zelf ben; net als vele hier; ook geen held.. maar als je "m'n pis lauw maakt" zoals ik van "os pa" leerde mocht ik "van me af bijten"....

Kijk, in de jeugdjaren regelmatig flink gepest, en ja dat doet zeer, soms heel zeer...
Een daar van is een persoon die nu visboer is.... klinkt gek maar tot op de dag van vandaag zal hij geen euro aan me verdienen...
Zo ook; wat ik dacht; mijn beste maat verloren.. achteraf een grote narcist... tja...... Ik dacht dat ruim 10 jaar; voor mijn gevoel; goede vriendschap we alles wel gehad hadden....

Alleen 1 persoon heb ik "subtiel" terug gepakt...
Zelf JAREN zwarte piet gespeeld. We kwamen bij een oma, en hier zat het huis helemaal vol kinderen... achterin stond een stoel en wie zat daar.. juist! Een pestertje van de middelbaar.. We zeiden niks, maar we wisten meteen van elkaar wie wie was.... Hij wilde weg, de kamer uit, maar oma schreeuwde... jij blijft zitten! hahahah.
Dus jij bent de mijne, want als Piet kun je veel.. hahaha heeeeeel veel.. We hebben hem letterlijk laten kruipen en paardje op gereden en noem maar op...
Een week later kom je hem tegen en wat hoor je dan heel zielig.. "Hoi Bas" hahahahahahah
 
P

Pellie

Guest
Even ontopic: prima forum, alleen ik lees denk ik maar 10 à 20% van wat er allemaal gepost wordt. Dus verslaving? Nee voor mij niet. Ik lees dat woordenslang door iemand geweldig gevonden wordt....dat is nou precies een topic waarvan ik denk wat moet je ermee en wat is het doel ervan haha. Heb mss 2 of 3x mee gedaan, maar mij zie je daar niet, zonde van mijn tijd, maar iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt. Mij zie je vaak in hoeden en petten, daar hebben anderen mss weer helemaal niks mee ;-) Maar voor de rest lees ik af en toe wat en reageer weleens, maar ben niet degene met de grootste bijdrage hier, maar keep up the good work!!
Ben btw wel weer mijn baard wat aan het laten groeien :p
 

zenn

Zware baard
Naja, 'k ben ook niet zo'n held hoor; meer van 'houdt de eer aan jezelf' & 'vergeten, nooit vergeven'. En ben heilig overtuigd van 'karma = a b*tch'. ;)

Maar ff ontopic, het baardforum is idd verslavend ja; 'k check dagelijks wel even het forum. Beetje ouwenelen over baarden, is toch het mooiste wat er is! :D
Andere sociale media kanalen gebruik 'k alleen om up-to-date te blijven over films/games/andere interesses.

'K ben van mening dat je het echter 'asociale' media kan noemen hedendag, waarbij het eigenlijk alleen maar gaat om de views/likes, een populariteits wedstrijd. En 'k weet niets of dit aan mijn leeftijd zal liggen (ben nog niets eens halverwege de 30), of dat 'k mij er bewuster van ben maar soms heb 'k dat gevoel over het algemeen; het lijkt wel de omgedraaide wereld, of de hele wereld gek is geworden. o_O
 

Texman

Koning Baard
Frappant dit allemaal zo te lezen.... Ergens is iedereen groot maar met een klein hartje..
Leuk om dit van jouw te lezen. (Y)Wat je schrijft heb ik ook allemaal meegemaakt en ik denk vele van ons.
Ook op mijn werk heb ik meerdere malen moeten dealen met mensen die er behagen in schepten om je dwars te zitten of je ronduit schofterig te behandelen.:eek::eek::eek:
Op een zeker moment mocht ik naar een cursus om te leren om gaan met conflicten op de werkvloer. Voor mij was dat echt een eye-opener.:)
Op die cursus heb ik geleerd hoe conflicten zich ontwikkelen en ze al in een vroeg stadium te herkennen. Ook heb ik veel tips en trucs meegekregen om mijzelf te verweren.
Een van die trucs is erg waardevol gebleken. Het gaat erom iemand te confronteren met zijn negatieve gedrag.
Stel gewoon de vraag waarom die persoon dat doet en hou er niet mee op tot de ware reden op tafel ligt. Doorvragen dus.:confused:
Soms zijn mensen zich er totaal niet van bewust dat ze je kwetsen en is het een gewoonte. Soms is het een stuk frustratie waar ze geen raad mee weten.
Het is vaak zo dat als de oorzaak bekend is de oplossing er ook is. Hoe raar het ook klinkt,ik heb juist hierdoor de beste relaties kunnen opbouwen.
De methode is zeer breed toepasbaar ook in je privéleven en het mooie is dat je voor je zelf en soms ook voor een ander een probleem oplost.
Over deze deze dingen kan je ook best veel vinden op het internet. Zo te lezen zit je best goed in je vel dus maak er geen probleem van.
Voor mij was het een stukje persoonlijke groei een vindt het daarom leuk om het hier te delen.
Texman :)>
[DOUBLEPOST=1519044912][/DOUBLEPOST]
of de hele wereld gek is geworden.
Nou Zenn, het ligt niet aan jou of aan je leeftijd ik denk dat je het gewoon bij het rechte eind hebt.
Goed dat je het door hebt dat de sociale media ook negatieve kanten hegbben.
Blijf lekker je zelf en laat ze maar lullen.
Texman :)>
 
Laatst bewerkt:

Glenn

Baard
Wel eens leuk om al die verhalen te lezen.
Zelf als broekventje heb ik zeer vlug van mij leren afbijten en mijn plan leren trekken.
Als 17 jarige naar het leger gegaan (onder andere bij de Belgische elite troepen para-cdo) en daar moest je dus echt wel sterk in je schoenen staan en terug vechten.
Dat vormt je karakter wel en helpt je ook wel in je verdere leven.
Ik was best wel een haantje de voorste die adrem en hard uit de hoek kon komen.
Nu iets zachter geworden met ouder en zieker te zijn maar kan soms nog rare uitvallen doen. :p
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ik kom hier per dag ongeveer 1000 keer kijken.
Nee dit is geen verslaving, o_O:)>
Ik ook Glenn en vind het een leuke dagbesteding en een ieder doet wat hij leuk vind toch.
Zit anders ook maar mezelf te vervelen dus net als jij zeker net zoveel.
[DOUBLEPOST=1519051290][/DOUBLEPOST]
Even ontopic: prima forum, alleen ik lees denk ik maar 10 à 20% van wat er allemaal gepost wordt. Dus verslaving? Nee voor mij niet. Ik lees dat woordenslang door iemand geweldig gevonden wordt....dat is nou precies een topic waarvan ik denk wat moet je ermee en wat is het doel ervan haha. Heb mss 2 of 3x mee gedaan, maar mij zie je daar niet, zonde van mijn tijd, maar iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt. Mij zie je vaak in hoeden en petten, daar hebben anderen mss weer helemaal niks mee ;-) Maar voor de rest lees ik af en toe wat en reageer weleens, maar ben niet degene met de grootste bijdrage hier, maar keep up the good work!!
Ben btw wel weer mijn baard wat aan het laten groeien :p
En zo verschillen we allemaal en dat vind ik het leuke hier.:confused:
 
Banner image
Top