Vergeten voor te stellen.

WTRebel

Baard
Hallo iedereen ik was me nog vergeten voor te stellen.

Mijn naam is gust ben 25 jaar samenwonend met mijn vriendin , 1 jarig zoontje en mijn hondje in Noord-Brabant
Ik ben al van kleins afaan geobsedeerd door baarden en heb besloten er nu zelf ook voor te gaan ben nu ongeveer een maand bezig (denk iets langer als 4 weken) en tot nu toe gaat het redelijk denk ik , ik zal mijn reis delen met jullie en ervaringen uitwisselen

Groetjes.
 

Bijlagen

  • 20190430_132105.jpg
    20190430_132105.jpg
    376,3 KB · Weergaven: 61

WTRebel

Baard
Welkom hier en veel plezier met het vervolg van je baardreis ;)
Dankjewel komt helemaal goed met al die tips hier op het forum !
[DOUBLEPOST=1556637852][/DOUBLEPOST]
Welkom! Eerste maanden eraf blijven en je zult beloond worden met een rebelsebaard! :)>
Dankje, Daar gaan we voor
[DOUBLEPOST=1556637883][/DOUBLEPOST]
Gaat een mooie blonde baard worden! Lekker laten groeien! Welkom op het forum! (Y)
Dankje , laten we het hopen
 

WTRebel

Baard
Welcome en veel succes met je baardreis !:)>
Dankjewel !
[DOUBLEPOST=1556650055][/DOUBLEPOST]
Welkom! Veel plezier hier!
Dankjewel komt goed het is allemaal heel interessant en gezellig zie ik
[DOUBLEPOST=1556650159][/DOUBLEPOST]
Welkom Gust! Mooie blonde (zelfs een beetje ginger ?) Baard! Zet hem op en houd vol! (Y)
Dankje , ja klopt naar mijn kin toe is het blond/ginger achtig , mijn vriendin zegt dat het lijkt op het knoeien van tomatensoep haha !
 
Hallo iedereen ik was me nog vergeten voor te stellen.

Mijn naam is gust ben 25 jaar samenwonend met mijn vriendin , 1 jarig zoontje en mijn hondje in Noord-Brabant
Ik ben al van kleins afaan geobsedeerd door baarden en heb besloten er nu zelf ook voor te gaan ben nu ongeveer een maand bezig (denk iets langer als 4 weken) en tot nu toe gaat het redelijk denk ik , ik zal mijn reis delen met jullie en ervaringen uitwisselen

Groetjes.
Welkom op het leukste forum van Nederland. Leuk dat je meedoet en je jezelf voorstelt.
Veel plezier

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Banner image
Top