verder doen of niet?

Nipa

Baard
Weer en tijdje geleden dat ik nog eens een foto heb gepost. Baard groeit verder. Door een aantal plaatsen waar ik kale plekken heb, blijft het wel wat transparant (afhankelijk van de foto) maar ik heb er ondertussen vrede mee genomen. Zo zal je wel zien dat hij er van opzij wel wat anders uitziet dan frontaal. Komt omdat ik niet zo'n dichte baardgroei heb in de nek.
Zag onlangs een foto die genomen was door een fotograaf en was eigenlijk best tevreden. Deze heb ik alvast zelf nog eens genomen.
 

Bijlagen

  • IMG_20180516_125456529.jpg
    IMG_20180516_125456529.jpg
    281,2 KB · Weergaven: 97
  • IMG_20180509_123434811.jpg
    IMG_20180509_123434811.jpg
    337,3 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Nipa,
Je hebt inderdaad niet zo dichte baardgroei maar dat neemt niet weg dat je wel een mooie baard hebt die je ook goed staat.(Y)(Y)(Y)
Dus niet getreurd. ;) Wat je wel kan doen is zo af en toe de haren die wat lang uitgroeien inkorten. Op den duur wordt je baard hier ook wat voller door.
Dan is er ook nog de factor leeftijd. Naar mate de tijd verstrijkt zal je baard nog wel wat dikker worden.
Dus doorgaan en volhouden.
Texman:)>
 

Nipa

Baard
11/06 terug een update. Ik knip tegenwoordig zelf hier en daar wat bij. Weliswaar heel voorzichtig want voor je het weet knip je te veel af .
Ik denk dat ik nu wel de lengte heb die ik in gedachten had tenzij de baard na een tijd ietsje voller wordt nog. Dan zou ik hem misschien nog wat langer laten groeien.
Wen zien wel wat de tijd brengt .
 

Bijlagen

  • IMG_20180609_154116251.jpg
    IMG_20180609_154116251.jpg
    307,6 KB · Weergaven: 93
  • IMG_20180609_153816580.jpg
    IMG_20180609_153816580.jpg
    322,6 KB · Weergaven: 87

TMG1961

Baardaap
Ziet er goed uit. Vraagje, het lijkt alsof je je hals scheert..klopt dat of is het optisch bedrog.
Mocht je de hals scheren dan niet meer doen, dat geeft extra volume aan de baard waardoor hij er voller uitziet.
 

Texman

Koning Baard
11/06 terug een update. Ik knip tegenwoordig zelf hier en daar wat bij.
Ha Nipa,
Je aanpak van een beetje bijknippen is prima.(Y)
Als je je concentreert op de uitstekende haren zal je baard steeds voller worden.
Je doet het tot nu toe prima dus ga zo door..
Texman:)>
 

Nipa

Baard
Ziet er goed uit. Vraagje, het lijkt alsof je je hals scheert..klopt dat of is het optisch bedrog.
Mocht je de hals scheren dan niet meer doen, dat geeft extra volume aan de baard waardoor hij er voller uitziet.

@TMG1961 - nee ik scheer helaas niks weg van m'n hals. Ik heb van aan de onderzijde van m'n kin tot m'n adamsappel ern heel dunne baardgroei. Laat dat mijn grootste ergernis zijn. Ook een kale plek op mijn zijkant maar die is wat overgroeid door de baardgroei op de wangen. Ik ben heel kritisch op mijn eigen baard omdat ik hem nog steeds erg dun vind. Maar ik merk wel een evolutie. Het vetert met de tijd. Al bij al tevreden over wat ik tot nu bereikt heb.
 
Banner image
Top