verder doen of niet?

Nipa

Baard
Update: 12/2/18. Even over de middag buiten wat frisse lucht nemen en ondertussen de vooruitgang van de baard vaststellen. Het wordt stilaan uitkijken naar wat warmere temperaturen ;)
 

Bijlagen

  • IMG_20180212_123034335.jpg
    IMG_20180212_123034335.jpg
    388,5 KB · Weergaven: 87
  • IMG_20180212_122732023.jpg
    IMG_20180212_122732023.jpg
    366,3 KB · Weergaven: 84

Texman

Koning Baard
Ha Nipa,
Zo te zien gaat het prima met de baardgroei.;)
Mooi model erin en het staat je goed.(Y)
Dus geen enkele reden om rigoureuze dingen te gaan doen.
Een enkel klein uitstekend haartje wat erg irriteert mag je gerust inkorten.
Succes Texman:)>
 

Nipa

Baard
Dit weekend dan toch maar iets ingekort omdat hij plots heel snel groeide en onderaan weer heel erg transparant werd waardoor het snel slordig lijkt. Eens naar een andere barbier geweest. Ook wel tevreden maar zonder al te veel poespas. Ik heb de lokale Turkse zaak uitgeprobeerd. Je hebt de ervaring niet van een barbier zoals ik het gewend ben maar ik vond het resultaat zeker niet slecht. Ook een pak goedkoper. Dus handig als het snel eens moet proper gezet worden. De snor wat ingekort ook. Ik laat jullie het oordeel eens vellen over een sideshot van me :p.
[DOUBLEPOST=1522148091][/DOUBLEPOST]Oja ik vergat nog dit. Ik blijf zo wat hangen ip dezelfde lengte. Telkens als ik probeer om de baard wat langer te laten groeien, wordt hij te doorzichtig. Is een probleem dat telkens terugkeert. Zal dit nog verbeteren of miqschien door regelmatiger naar de barbier te gaan en wat proper te zetten, zal het dan wat dikker worden? Ik herinner me de opmerking van prof Melchior dat dit een verzameling blijft van korte en lange haren dus misschien moet het regelmatiger wat bijgeknipt worden als het te doorzichtig wordt? Onder het motto 2cm groeien, 1cm eraf?
 

Bijlagen

  • IMG_20180325_124453565.jpg
    IMG_20180325_124453565.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 69

Texman

Koning Baard
Ha @Nipa,
Op zich ziet je baard er prima uit (Y). De doorzichtigheid aan de onderkant wordt inderdaad veroorzaakt door de minder snel groeiende en daardoor kortere haren.
Ik denk dat je je baard een tijdje op deze lengte moet houden zodat de kortere haren zich qua lengte kunnen aanpassen aan de langere haren. Met wat @ProfessorMelchior zegt is ben ik het mee eens. Dus regelmatig een beetje bijwerken van de te lange en uitstekende haren is in jouw geval de beste optie. Daarvoor hoef je niet naar een barbier te gaan omdat je dit met een schaar zelf ook kan doen.:)
Succes Texman:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Het dunne gedeelte die je onderaan de baard krijgt kan je een beetje verbergen.
Nadat ik er balsem in mijn baard gesmeerd heb, pak ik de ronde borstel en de paardenharen borstel.
Daarmee kam ik het naar binnen, zodat de onderkant van je baard naar binnen krult.
Dan valt het dunne gedeelte niet op.
 
Banner image
Top