verder doen of niet?

Texman

Koning Baard
Ha Nipa,
Het begint er steeds beter uit te zien dus hou vol.:cool:
Ben benieuwd wat de barbier je gaat adviseren.
Heb je mijn tip met de föhn en de rolborstel al eens geprobeerd?
Texman :)>
 

Nipa

Baard
@Texman, ja hoor het maar ik probeer niet te overdrijven in het kammen omdat ik snel nogal veel baarhaartjes verlies.
De barbier zei inderdaad hetzelfde maar om zeker niet te overdrijven met het kammen om zodoende niet te veel haaruitval te hebben.
Vorige vrijdag dus naar de barbier geweest en ben wel tevreden. Terug netjes gemaakt. Op de wangen een stuk teruggeschoren. En een kleine centimeter ingekort in lengte om het iets voller te maken. Nu terug enkele cm's laten groeien om dan weer wat terug te knippen. Hij lokt toch stilaan iets voller te worden onderaan denk ik. Ik doe soms de test om mijn hand erachter te houden en te kijken hoeveel ik er van zie . De echte test met een lichtere achtergrond zoals een lichtkleurig hemd moet ik nog doen hahaaa .
Hierbij enkele foto's van het resultaat.
 

Bijlagen

  • IMG_20180129_100047541.jpg
    IMG_20180129_100047541.jpg
    443,7 KB · Weergaven: 105
  • IMG_20180129_100150725.jpg
    IMG_20180129_100150725.jpg
    341,9 KB · Weergaven: 103
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha Nipa,
Dat ziet er netjes uit, de barbier heeft goed werk gedaan.(Y)
Als je veel haartjes verliest is het extra belangrijk om je baard voorzichtig te behandelen.
Drogen:
Niet te hard wrijven maar meer deppen en knijpen.
Kammen:
Begin aan de onderkant van je baard en werk in kleine halen stukje voor stukje naar boven.
Haal je kam dus niet in een haal door je baard. Voor borstellen ga je hetzelfde te werk.
Doe alles langzaam en rustig aan.
Succes en lekker doorgaan zo;)
Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Tip: trim je baard een beetje zodat deze dezelfde lengte heeft onderaan dan lijkt de baard ook iets voller.
Beste Yoeri. TIPS zijn van harte welkom natuurlijk, maar als je zijn update goed gelezen had, dan had je kunnen weten dat hij recent bij de barbier is geweest en dat zijn lengte dus al gekort is! ;)
 

Yoeri

Baard
Ik heb de post gelezen maar over mijn tip niet. Als je een wat dunne baard hebt die ongelijk groeit en wat doorzichtig is aan de onderkant. Dan kun je hem beste op een iets hogere lengte trimmen zodat de baard voller lijkt. Soms moet je wat lengte opofferen om een mooie vollere baard te krijgen. Kijk veel beardbrand video's
 

RCM

Baardaap
@Yoeri Jouw 'tip' staat er inderdaad niet 'letterlijk' in. Maar leg dan eens uit wat het verschil is tussen jouw 'tip', en hetgeen wat de barbier heeft gedaan?. De baard is op de wangen een stuk terug geschoren, en de baard is een kleine centimeter ingekort in lengte om het iets 'voller' te maken (wellicht met een trimmer :p). En jij geeft hem het 'advies' om hem nog meer in te korten :confused:... En BeardBrand... goed om te kijken, ze hebben vaak nuttige informatie, maar niet altijd! ;)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top