Vakantie huisje gezocht!

Boof72

Volle Baard
Hard aan het zoeken naar een huisje voor de zomervakantie. (In NL)
Je krijg gewoon een hard verzakking van de prijzen die er gevraagd worden.
Iemand een idee waar ik eens kan zoeken / kijken?
 
P

Pellie

Guest
Ik heb geboekt bij 'heerlijkehuisjes.nl', maar ook die prijzen zijn vooral in het hoogseizoen hoog.
 
P

Pellie

Guest
Thanks, helaas niets tussen voor ons.

Duitsland is ook een optie, iemand?
Dan heb je wel specifieke wensen. Heerlijke huisjes heeft 2100 huizen in NL haha.... Succes man met zoeken. (Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Boof72

Volle Baard
Ja teveel voorkeur denk ik hahahaha
En zoals een echte Hollander betaamt, veel voor weinig :p

We willen zeker niet naar CenterParcs, een ander kleiner parkje of achteraf is beter.
Beetje luxe , net als thuis. Daarom gaan we ook niet in een tent zitten. En dan ook nog ergens tussen 27 juli en 16 aug. Midden in het seizoen :mad:
Dus het wordt nog ff zoeken, maar iedere hulp is welkom.
 
P

Pellie

Guest
Ja teveel voorkeur denk ik hahahaha
En zoals een echte Hollander betaamt, veel voor weinig :p

We willen zeker niet naar CenterParcs, een ander kleiner parkje of achteraf is beter.
Beetje luxe , net als thuis. Daarom gaan we ook niet in een tent zitten. En dan ook nog ergens tussen 27 juli en 16 aug. Midden in het seizoen :mad:
Dus het wordt nog ff zoeken, maar iedere hulp is welkom.
Klinkt hetzelfde dan bij ons. Ik heb in die periode een 5 pers huis met 385 m2 grond haha, kost wat, maar heb je ook wat. Bijkomstigheid: vorig jaar heb ik geen vakantie gehad ;-)
 

Jofa

Baard
Het is waarschijnlijk niet wat je wilt, maar ik kan landal toch wel aanbevelen. Is toch anders dan center parcs. Gemoedelijker. Toch de luxe van thuis en toch eropuit zijn. Voor betere prijzen dan center parcs
 

Bildtstar

Baard
Thanks, helaas niets tussen voor ons.

Duitsland is ook een optie, iemand?

Als Duitsland ook een optie is... raad ik Rhön Residence aan in Dipperz-Friesenhausen, daar ben ik 2 jaar terug geweest met mijn toenmalige vriendin. ik betaalde voor een week iets van 350 euro, en daarvoor hadden we een prachtig huisje met ruime slaapkamer, televisie, volledig ingerichte keuken etc. Ook zit er een grillrestaurant midden op het terrein waar je heerlijk kunt eten. De omgeving is ook erg mooi, met veel leuke dingen in de buurt. Ik zou zeggen google er eens op.
 

Ontw3rper

Baard
Logeren bij de boswachter. .. heb je soms ook naast flinke baarden ook behaarde oksels maar goed. Niet duur en soms ook warm water. Niet al te duur dacht ik. Denk overigens geen huisjes maar misschien wel een blokhut
 

Bildtstar

Baard
Mij zou dat wel wat lijken, maar mijn vrouw denk hier duidelijk anders over.
En wat denk je van mijn zoon (15jr) geen wifi in het bos !!! Grote paniek hahahaha

Haha, toen ik vorig jaar de vakantie ging boeken met mijn toenmalige vriendin (23 jaar) was het ook gelijk ''Is er ook WiFi op die camping''
Ik was echter meer geïnteresseerd of er ook goede visstekken waren (camping lag aan zee in Zweden)
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb geen kinderen, spreek dus niet uit eigen ervaring.

Wij hebben echter kennissen, die pubers hebben, die amper tot niet geïnteresseerd zijn in telefoon en social media.
Gaan de natuur in, blote voetenpaden en dergelijke.
Vakantie is altijd op afgelegen campings in zuid-Frankrijk, amper of geen bereik, alles heel basic, kinderen vinden het prima.
Ze vinden zelfs de kringloop leuk, terwijl er geld genoeg is voor merkkleding...., uit oogpunt van, het mag best wat minder.
Bewust zo opgevoed en de kinderen hebben dit overgenomen, mooi! (Y)
 

Jofa

Baard
@Boof72 ; met een 3 jarig peutertje in huis snap ik heel goed wat je bedoelt. Maar ik deel je mening niet. Zoals ik het zie, onze ouders hadden ook niet het "gemak" van telefoons en ipads. We waren aangewezen op ons speelgoed en fantasie. Dat maakt ook dat we hedendaags de waarde zien van sociale contacten en weten hoe we mensen te woord staan.

Ik vind het een slechte ontwikkeling als mensen hun kinderen geen alternatief kunnen bieden behalve schermen. Eigen gedachten, eigen creativiteit en de wereld op eigen houtje ontdekken is er niet meer bij.

Ik zie steeds vaker kinderen van een jaar of 3 met een eigen tablet. Hoezo? Wat moet die kleine ermee? Geef hem een set potloden en kleurboek...

Nu is jou zoon al 15 geloof ik, dat maakt het lastiger. Maar dan nog, ga je vrienden in real life opzoeken of zoek nieuwe... Of ben ik te naïef?

Het is overigens maar een mening he. Geen veroordeling ofzo... Ieder moet doen wat hij denkt goed is. ;)
 
Banner image
Top